Gå til innhold

*tusler inn*

Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da har jeg ankommet 3. semester jeg óg :)

flere med termin i desember? 26/12 her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg har:) Termin den 18. jeg da. Julebarn på oss ja=)

Skrevet

Jeg har også 26.12. Satser på å knipe igjen til over jul jeg da. ;)

Skrevet

Hei!!

Jeg skal visst også tusle inn hit. Har termin 27.des. Vi er vel de eneste i løpet av året som håper på å gå over termin.

Skrevet

kan godt gå litt over termin... eller før... bare gutten kommer ikke på selve juledagen, det må være kjedelig i etterkant.. får bare presanger en gang i året ;(

Skrevet

Jeg har termin 23.12 og håper også å gå over tiden så jeg kanskje kan klare å få til et januarbarn.. Men er vel lite man kan gjøre med det, baby'n kommer vel når han/hun er klar for det :)

Skrevet

Jepp... har termin 19. desember... har du meldt dæ på terminlista inne på desemberklubben? E vældi triveli der inne...

Skrevet

Jeg er selv født 28. desember, og kan love dere at det ikke er gøy. Planlegger å knipe igjen så godt jeg bare kan, og hvis ungen bestemmer seg for å komme før, har den seg selv å takke ;) Jeg har alltid lovt meg selv at jeg ikke skulle utsette ungen min for noe sånt, men skjønte putselig at det ikke alltid er så lett å planlegge sånt. Hehe. Jaja, ihvertfall kommer mora til å ha forståelse for at det er kjedelig å være født så seint på året!! Og et lite tips: Dersom dere skulle få julebaby, sørg alltid for at det er to pakker, IKKE kombinert jul- og bursdaggave!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...