Mamman til Ask (12/06) Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ja, da har jeg ankommet 3. semester jeg óg flere med termin i desember? 26/12 her
Lima og meg Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei:) Jeg har:) Termin den 18. jeg da. Julebarn på oss ja=)
Vimsetrollet Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har også 26.12. Satser på å knipe igjen til over jul jeg da.
icetulip Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hei!! Jeg skal visst også tusle inn hit. Har termin 27.des. Vi er vel de eneste i løpet av året som håper på å gå over termin.
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 kan godt gå litt over termin... eller før... bare gutten kommer ikke på selve juledagen, det må være kjedelig i etterkant.. får bare presanger en gang i året ;(
lille gull skal bli storesøste Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har termin 23.12 og håper også å gå over tiden så jeg kanskje kan klare å få til et januarbarn.. Men er vel lite man kan gjøre med det, baby'n kommer vel når han/hun er klar for det
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Jepp... har termin 19. desember... har du meldt dæ på terminlista inne på desemberklubben? E vældi triveli der inne...
Vimsetrollet Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er selv født 28. desember, og kan love dere at det ikke er gøy. Planlegger å knipe igjen så godt jeg bare kan, og hvis ungen bestemmer seg for å komme før, har den seg selv å takke Jeg har alltid lovt meg selv at jeg ikke skulle utsette ungen min for noe sånt, men skjønte putselig at det ikke alltid er så lett å planlegge sånt. Hehe. Jaja, ihvertfall kommer mora til å ha forståelse for at det er kjedelig å være født så seint på året!! Og et lite tips: Dersom dere skulle få julebaby, sørg alltid for at det er to pakker, IKKE kombinert jul- og bursdaggave!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå