Gå til innhold

Oktober: 2-3 cm åpning, kanskje slipper jeg å settes i gang!! :-D


Triad

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i går da de regnet med å legge meg inn og sette meg i gang pga svangerskapsforgiftning (har termin 13.10)

Så i går hadde jeg min første gyn. undersøkelse for å se hvordan jeg lå ann...

Det viste seg da at livmorhalsen er myk og moden, at babyen ligger godt nede og jeg har 2-3 cm åpning allerede!!

Overlegen sa at slik jeg ligger ann nå så ville dette bli en grei og rask fødsel så lenge jeg får effektive rier, at som førstegangsfødende så dette veldig bra ut :-D

 

Dere har kanskje lest om denne karaktersettingen de gjør i forhold til hvordan man ligger ann mtp fødslen hvor de gir karakter fra 0-10.

Hvor 0=way off og 10=fødsel....

Jeg fikk 6 poeng og legen var kjempe fornøyd så han sendte meg hjem igjen med beskjed om å lade batteriene for her er fødslen på trappen!

 

Så her sitter jeg og venter i spenning!! Var ikke så lett å få sove i natt heller, vånet med jevne mellomrom og måtte kjenne etter ....nå.....nei....nå.....nei....nå?.....nei......Hehehe

Hun kommer vel når hun er klar!

 

Bare det nå blir innen neste tirsdag (10.10.), for hvis ikke er det nok ingen bønn... da kommer de garantert til å sette meg i gang.

Ønsker jo veldig gjerne at det skal få skje av seg selv i ro og mak her hjemme.

 

Gleder meg masse! Er så spent både til selve fødslen og ikke minst til å treffe lille Oda!

Ikke gruer jeg meg til fødslen heller, får holde på disse gode positive tankene*

 

Ååååå dette er spennede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Triad!!!

 

Så utrolig spennende, lurte på om du ble lagt inn og satt igang, skjønner du! Her går jeg bare og venter og venter jeg også, nå er vinduene skifta i huset så da synes jeg det snart er på tide.....

.......men det er det vel ikke jeg som bestemmer...

 

Fikk beskjed av legen på fredag at hodet til gullet er festa, og venter i spenning på om all denne sparkinga skal avta litt - for da skal det visst være VELDIG kort tid igjen????? Utrolig mye sparking på lille baby-nurket her, kommer sikkert til å savne det masse ;-)

 

Lykke til og hold oss oppdaterte!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom på sykehuset og fikk vite jeg hadde 3 cm papirtynt...6 timer etterpå var vesla ute :D så tror nok du slipper å sette igang ;) hihi...lykke til ihvertfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...