Gå til innhold

Tredjegull!

Anbefalte innlegg

Da blir det forhåpentligvis bursdagsfeiring på fødestuen, det hadde jo vært helt utrolig:)

Jeg krysser fingre for at du kan komme etter snart, hadde vært så gøy om vi kunne fulgt hverandre gjennom graviditeten:)

Jeg kommer til å se etter deg her inne for å høre hvordan det går med deg.

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6555837-tredjegull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tviler på at jeg kommer etter deg nå, men jeg tror jeg må teste i morgen. IKM er på lørdag eller søndag. Så da bør testen slå ut riktig i morgen tidlig.

Det hadde jo vært veldig moro om det klaffet for meg også, for da kan vi følge hverandre videre i maaaange måneder fremover.

Hvilket sykehus hører du til?

Nå må jeg komme meg i seng. Jeg er inne på spåsidene å får masse hjelp av spådamene i leting etter en hund... Men i dag har jeg ikke fått noen tilbakemelding fra de. Så jeg får håpe de kan se mer på det i morgen. Det er helt utrolig, men de beskriver en plass som vi faktisk har funnet. Og de veiledet oss videre fra den plassen og mot der de så hunden. Og det stemte med beskrivelsen. Men vi fant ikke hunden, men det er utrolig at de får det til. Jeg tror egentlig ikke slikt er mulig, men nå vet jeg sannlig ikke...

Men jeg kommer innpå i morgen med oppdatering på hvordan testingen gikk jeg:-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6555837-tredjegull/#findComment-6575821
Del på andre sider

Har helt glemt å svare deg, så du har sikkert skjønt at det ble nok en negativ test på meg. Så jeg fikk besøk av den hersens tanta igjen på lørdagskvelden... Buhuu... Så du får nok kose deg uten meg:-(

Kanskje jeg kommer etter deg, det vil tiden vise:-)

Når det gjelder hunden, så er hun ikke funnet enda. Det er en i familien til mannen min som har mistet den. Vi har fått utrolig gode beskrivelser av både KIMBY og Cat.68 så vi har faktisk funnet et sted. Og der leter vi fortsatt. De ser henne i dette området nesten hele tiden...

Men det er utrolig vanskelig. Eieren er jo en del der, men han har problemer med hørselen så han ville ikke hørt Rikke om hun bjeffet. Så han har med seg en annen hund hele tiden, men vanskelig å forstå hva hunden mener også...

Men vi får se hva tiden bringer både på den ene og den andre måten...

Kos deg med din voksende mage, og nyt hver dag. Plutselig har alle dagene av svangerskapet gått, og da kan du ikke nyte følelsene du har nå som livet spirer å gror i magen din:-) Det er en spesiell tid det, og den må du ta vare på!!!

Lykke til videre, så snakkes vi vel igjen:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6555837-tredjegull/#findComment-6621139
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...