Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Mannen min har blitt tilbudt en jobb på 80% fast stilling + at han skal på et jobbintervju i et malerfirma i mårra..kan du se hvem av dem han ender opp med?? Jeg er så spendt... Klem
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei løvinne_75 Kan godt prøve. Har du f.datoen hans? Uten denne havner jeg opp med denne 80% stillingen...men kan se om det blir annerledes om du gir meg f.dato;0)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 han er født 120474 håper han får den andre jobben....det ønsker han selv også er på tide at det går hans vei snart nå....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Må innrømme at jeg er litt usikker her. Denne jobben han HAR på hånden trer frem, men samtidig ser jeg ham likom i en jobbskiftesituasjon, men mener d kan være etter nyttår? Blir spennende å se da...håper det går som dere ønsker!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for at du tok deg tid:) men ser du noe graviditet i nærmeste fremmtid?? Har blitt spådd før her inne og at jeg skulle bli det nå i oktober..noen har sagt april og andre juni og juli...hva får du frem?? Klem
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 tja...mener april trer frem her. ja..men kan jo bli før, du må ikke miste motet! Ser ut som ei lita pie!! Lykke til! *klem*
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 ååååå så spennende :) tusen takk nå ble jeg glad...håper det skjer før også... Ha en fin kveld Chanell 2 Klem
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Chanell Ville bare si at mannen min fikk den jobben vi håpet på..ikke 80% men den andre Bra lønn er det også..så dette blir riktig bra håper vi..han skal begynne i et Malerfirma...nå føler jeg at ting begynner og løsne her altså :) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå