Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva syns du om det navnet? Kjenner du noen som heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 kjenner ingen som heter det, men det var jo litt søtt da, men kan høres litt ut som ett katte navn kanskje ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 4. oktober 2006 #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes Linus er et kult navn. Vet ikke om noen som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet om en svenske som heter det! Naturlig siden det er et svenskt navn. hehe.. men jeg syns det er søtt jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 sorry likte det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg syns det er et stilig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsetrollet Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg synes Linus kan være kjempesøtt på en liten gutt, men ser ikke helt for meg en voksen mann som heter Linus. Føler det blir litt spinkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 5. oktober 2006 #8 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser inne på SSB at Linus stiger i populæriteten,så tror man egentlig blir vant til at voksne menn heter Linus med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 Linus er topp! Har tro på at dette kommer til å bli et "stort" navn om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #10 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kjenner tre stykker som heter det. Alle er svenske:-) Synes navnet er ok, og veldig svensk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå