Gå til innhold

Jeg har blitt appelsinoman!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist 5 appelsiner bare i dag!!

Men det er SÅ GODT!!!

Håper ikke det blir for surt for poden, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det må være noe med den appelsinen, jeg er også helt hekta på appelsin, MÅÅÅ ha, bare mååå ha =)

Vi får ihvertfall i oss mye C vitaminer da. Da må jo babyen bli frisk og god...

jeg spiser mins 1 hver dag. helst to, og det har jeg gjort siden jeg var 9 / 10 uker, nå er jeg 17+1

Skrevet

He, he, he, ja det må jo være noe!!

Hadde det sån sist også - frotset i appelsiner!

Vi får være fornøyde med at det er dèt da, og ikke sjokolade..

Er 16 uker selv.

Skrevet

Jeg har ikke dilla på noe, men i går kjøpte jeg appelsiner på butikken, de var så orange og gode, jeg spiste to stykker på vei hjem fra butikken, og i dag har jeg kjøpt til jobben også så jeg kan spise dem når jeg blir trøtt og lei. Hurra for appelsiner.

Skrevet

Godt å høre at det er andre som også propper i seg appelsiner:) Jeg er virkelig avhengig!!!! Ble så skuffet forrige dagen, da samboer hadde vært å handlet i Sverige, og kom hjem med svenske appelsiner for de smakte ikke godt....Alt for tørre, liksom! Kvelden min var ødelagt:)

Skrevet

Så gøy at vi er mange! Jeg er blitt hektet på appelsiner, spiser minst èn om dagen! :D

Skrevet

Meg og har begynt..... :)

Skrevet

Så morsomt med en appelsingjeng! Jeg også spiser appelsiner og /eller drikker appelsinjuice hver dag! :-)

Skrevet

Hehe, appelsiner er skikkelig digg altså! Jeg blir gjerne med i appelsinklubben her :) Har drukket appelsinjuice fra starten nesten, og nå har jeg også gått over på "ekte vare" daglig. Lurer på hva det er i appelsinene som gjør at vi har så lyst på dem???

Skrevet

er også med i appelsin gjengen. En vennine av meg som også er gravid, fikk dilla på det. Å da var det gjort, nå har jeg også dilla

Skrevet

Jeg har også blitt litt hekta på dem :) Særlig de som "heter" cevita. De er så saftige og søte :) Har lyst på en nå, men vannet er borte, og jeg orker ikke å gå med appelsinfingre resten av dagen ;op

Skrevet

Ikke for å skremme noen av dere Appelsin avhengige:) her men, jeg har fått høre at om man spiser for mye av det i et svangerskap er det stor sannsynligheter at barnet vil få allergi mor sitrusfrukter... ? Flere som har hørt det?? men jeg også spiser appelsin altså!!!:D

Skrevet

Njaaa, litt usikker på den teorien der. Tror sitrusallergi har andre årsaker. Mora til samboer'n min fortalte at hun var helt hekta på appelsiner hele tida mens hun gikk med ham, og spiste kilosvis. Og han er den minst allergiske jeg vet om ;o)

Jeg derimot, hvis mor var hekta på kanelboller... Jeg har sitrusallergi.

Så den tar jeg nok med en neve salt ;o)

Skrevet

ååå elsker disse gode saftige appelsinene som man kan få tak i om dagen! Men hva er vel mer skuffende enn når man har skrelt seg gjennom til de forventede godsakene bare for å oppdage at man har blitt "lurt på" en av disse tørre, smakløse kjipe appelsinene som man av og til kommer over!! Til å griiine av. Det eneste som er verre, er når man da desperat hiver seg over den neste i posen, bare for å oppdage at denne også er likedan!

Sååå skuffa! (Nei til Rimi appelsiner, ja til Meny!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...