Gå til innhold

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkuratt tlf fra Porsgrunn om at prøvene mine var kommet, og alt var bra! Slipper da å vente til neste syklus...så får starte opp allerede imorgen!!! Så da er jeg helt klar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såååå morro, håper alt går bra

masse lykke til

Skrevet

Oi så bra!!!!!!!!!!!!!! Lykke til.... :o)

Skrevet

skal jo være med på det forskningsprosjektet de har overalt nå, så er litt spent.....satser på at det klaffer på 1 forsøk....eller hvertfall håper i det lengste....sukk..

Skrevet

Så bra :)

Da er vi ikke så langt unna hverandre da...

Blir spennende å se hva du slipper unna med i forsøket, jeg har begynt med sprøyter i dag........

Får håpe det holder med det ene forsøket for deg, jeg satser på at alle gode ting er tre.

Hadde vært moro om vi kunne gått hjemme sammen til sommeren!!

Skrevet

Så moro :o) Masse, masse lykke til!!!

Skrevet

Mazza!

Hva er det for et forskningsprosjekt? Jeg har hatt en pause i et halvt år, så jeg er litt fjern se ;)

Skrevet

Så gøy:o)

Veldig spennende å få være med i forskningsprosjektet da.

Satser på at det er et supervellykket prosjekt med 100% klaff hihi.........

Lykke til!

Klem

Skrevet

blåklokka!

de skal prøve ut et nytt hormon , så man får bare en sprøyte istedet for en hver dag , starter opp imorgen og uttak i uke 42. Slipper å spraye og greier. :) Det er vel for å se om man kan få kortet ned perioden før uttak.... blir hvertfall spennende, men slitsomt for må reise inn så ofte...

Lillelilly!

Ja satser alt på første forsøket! Hadde vært topp å fulgt hverandre da...men er realistisk og vet godt at det ikke er størst sjanser....men men det er lov å håpe....skal forresten inn 3 ganger neste uke også....Puh nøye oppfølging på detta her altså!

klem

Skrevet

ja det hadde vært drømmen...hehe ;)

Skrevet

må bare rette opp en feil her......man får ikke bare en sprøyte , men den første sprøyta får alle , deretter setter man sprøyter som vanlig...noen får bare placebo ( saltvann?) , mens andre får vanlige sprøyter. De skal sjekke om de som bare får den ene sprøyta får like bra resultater eller noe sånt... så kanskje i fremtiden vil vi klare oss med bare en sprøyte...eller ikke vi da...men de som kommer etter oss...får for guds skyld håpe at den ikke er på markedet før vi her inne er ferdig med våre forsøk.......for det tar jo en stund før den kommer mener jeg......

Lykke til alle sammen!!

Hilsen en meeeget spent....

Skrevet

Mazza

Du får si i fra om du skal inn på fredag, i tilfelle, kanskje det passer så vi kan kjøre sammen.........skal inn på fredag, på formiddagen.

Skrevet

Så gøy, dette var jo gode nyheter:-)

Du må ha masse lykke til, håper det klaffer på første!

Skrevet

ja satser alt på det.....hadde vært deilig å blitt ferdig med det så fort som f.........

Skrevet

gratulerer så mye,og lykke lykke til!!!detta blir superspennende å følge med på!!

hvordan kom dere med i forskningsprosjektet???

Skrevet

vi var på forsamtale , og ble spurt da. Dette er nøyaktig 4 uker siden og nå er vi allerede igang! Uttak uke 42!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...