Kissipus Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Er førstegangsfødende, og venter lillejento mi den 20 oktober. Noen flere av samme sorten her? Begynner å bli utålmodig, magen er så stram, og ingen stillinger utenom å ligge i sengen på siden er bra... Og begynner å bli nokså nervøs og spent på fødselen. Må si eg gruer meg, ja. Men vi må tenke positivt og at vi er sterke kvinner som tåler en støyt. MYYYE mer enn mennene....
buggi med 2 jenter Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 heisann!!! her er en til førstegangsfødende askøyværing! Jeg har termin 21 oktober. Begynner også å bli litt næervøs og spent på fødselen. magen begynner å stramme noe volsomt for og det føles som jeg skal sprekke vært øyenblikk:)
Kissipus Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Hei igjen! Takk for svar, ser ut som det bare er du og jeg fra Askøy som venter i oktober..Kanskje ligger vi og gauler samtidig:-) Bestemt deg for hvor du vil føde? Jeg tenker Storken, men vi får no se nær dagen er der! Masse lykke til, håper alt går bra!
buggi med 2 jenter Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 hei igjen!! Skal ikke se bort fra at vi er der samtidig, men jeg skal kan ikke være på stroken uansett hvor mye jeg vil. Jeg skal nok på føden da babyen ikke har snudd seg. LIgger i sete leie:( Var på Haukeland i går Hvor gammel er du forresten? Er du opprinnelig fra øyen? Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå