Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Litt utenfor tema! Men noen som vet?
@nemone Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Prøv å google etter det, søk etter finker oppskrift. Da kommer det opp mye. Jeg aner ikke hva det er, ser etter mitt søk at det er en slags lapskaus med innmat. Her er en av linkene jeg fikk opp. http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift14069.asp
Duddlidu Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Er ikke finker en type fugler? De klekkes av egg
¤Rålpeguri¤ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Vi hadde ofte finke da jeg var barn, er en slags lungemos. Trur at en får kjøpt ferdig finke i slike pølser som en har små fiskepuddinger i .trur en kan få kjøpt det i dagligvarebutikker, spør betjeningen..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Finker er jo lungemos. Vi pleide bare å ta hele rullen på stekepanna sammen med litt hakket løk og steke den (knødde den med en gaffel på panna). Naboen pleide å bruke en dæsj eddik i, så det finnes vel litt variasjoner. Smak til med salt og pepper og server kokte poteter til. Bruk mye margarin/smør når du steker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå