Gå til innhold

BIM treff på FRYD i Lillestrøm - 23.10.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er 33 år (fra Rælingen), førstegangs og har termin 27. januar. Har satt av datoen og gleder meg til å treffe dere andre..

Blir gjerne med på formiddagstreff også...hvis det er noen andre i omegn her som også er sykemeldt og kjeder seg på dagtid..

Annonse

Er ikke så ille der når man bare skal ha noe smått å spise og middagene ligger sånn midt på treet (tja.. ca 200-250 for en hovedrett)

Lunsjen der er knall god og de har noen småretter som er bra også!!!

Er ikke det beste stedet å ha med barnevogn da...

Må dessverre melde avbud jeg da... Er ikke så lett å få til å dra på treff når lillegull bare vil spise og snart skal i seng rundt den tiden.. Men som en over her sier er jeg med på dagtreff :)

Er forresten 23 og bor i Rælingen og fikk min lille jente 15 juli (så bare sniker her egentlig... hihi..)

Hvis hovedrettene ligger på ca 200-250 blir det kanskje litt dyrt for meg. Må nok da melde avbud, hvis vi da ikke kan treffes et annet sted, som det i tillegg er plass til å ha med barn, barnevogn etc. Er jo fint om de minste også kan være med. Hva sier dere? Noen som har forslag til andre møtesteder?

Hei

Jeg har termin 04.02.07, og vi venter en liten gutt.

Akkurat en måned forskjell på guttene våre da!

Kjempegøy å se at det er flere som kunne tenke seg å være med.

Gleder meg til å hilse på dere alle sammen :o)

Jeg har ikke hatt særlig kontakt med andre gravide i området, så dette blir artig.

Annonse

Lunchrettene ligger på rundt 100-lappen. Mener jeg å huske. Hadde et treff der i våres. Kjempekoselig. Satt ute i solen:) Kjipern med høst og kaldt:(

Går å få barnevogner inn der, men ikke et sted jeg føler meg helt vel med å dra frem puppen..hehe. Veldig greit på J&H, for der kan man gjemme seg litt bort oppi kroken. På Køh mener jeg de har stellebord og. Ellers err det jo den inne påsenteret. Rett opp rulletrappa i nye delen. Da er det amme/skifterom like ved. Ikke like koselig der da men. Greie priser der. Mer kafeteria.

Passer ikke så bra for meg heller på ettermiddag/kveld. Edvard er da sutrete, spiser ofte (spise seg opp til natten) og skal etterhvert legge seg. Er veeeldig trøtt og grinete fra rundt 19.30. men er gjerne med på formiddagstreff:)

Egon er det håpløst med mer enn 1-2 barnevognerr, men koselig sted, med ok priser.

Pikene på hjørnet har god plass, greie priser, men ikke så mye utvalg på luncmenyen. Den andre menyen har jeg ikke tittet på:)

Skulle gjerne møtt opp jeg også, men turnusen min viser at jeg jobber kveld denne dagen. Det var hvertfall veldig hyggelig sist gang jeg var med, for første gang forresten. Håpe det passer bedre neste gang, da stiller jeg gjerne opp.

Blir det bestilt bord i et navn så vi kan finne hverandre? Har gjort det på de treffene vi har arrangert i Bligravid gjengen hvor noen har blitt gravide.. Vi hadde epler på bordet også, for at det skulle bli lett å gå rett bort. :-)

Hvem er med egentlig? Syns det ser ut som flere trekker seg enn melder seg på?

Hei alle sammen

Jeg er med på å bytte til Egon eller SanMarco dersom det er flere som melder seg av pga prisnivå... Var ikke klar over at fryd var så dyrt!

Skal jeg bestille bord på Egon istedet? Håper på tilbakemelding fra dere snart på hvor mange som faktisk kommer, så reserveres bordet i mitt navn - Eckerman.

[email protected]

Hei Cicci79.

Jeg er med. Siden det virker som det er flere som trekker seg pga prisnivået synes jeg vi skal bytte, til. f.eks. Egon. San Marco er vanskelig pga at restauranten ligger i 2. etg (les..barnevogn + trapp = ugunstig).

Det er du som arrangerer...!

Hei igjen alle sammen!

Jeg endrer da til Egon istedet pga pris, og håper det går greit med barnevogner etc.

Ettersom jeg skjønner er vi 4 stk som helt sikkert kommer.

Magica-fra-TRYLL, Marianne75, Goìll og meg.

Ser ut som følgende er usikre:

Nunnemor, Jorbær, Rødhette, Moliat og Mamma'n til en gutt.

Fint om dere andre kan gi beskjed i løpet av et par dager, om dere kommer eller ikke så jeg får bestilt bord.

Dessuten har Carpaccio meldt seg på inne på 2. tri. Jeg har reklamert litt på alle trimestersidene, men det bør frem på skravlesiden også. Dessuten bør du/vi kanskje lage en ny tråd her med Egon i navnet slik at vi får med tvilerne? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...