Gå til innhold

Neste treff for nov/des/jan-gjengen

Anbefalte innlegg

Hei! Det er så koselig på treffene våre atte :) Gleder meg allerede til neste gang!!!

Forslag til dato: Torsdag 26. oktober kl 19:00.

Sted: her er jeg åpen for det meste :) Hvis vi er flinke med å organisere oss litt hva skyss angår (det er jo faktisk noen av oss som har tilgang på bil) så kan vi kanskje være litt crazy og bevege oss ut fra byen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6555344-neste-treff-for-novdesjan-gjengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er kjempekos! :)

26 oktober høres bra ut! Samme med tidspunkt, men jeg er også gjerne med før (feks sånn rett-etter-arbeidstid) -og det MÅ ikke være typisk middags-treff for min del :)

Det hadde kanskje vært artig å kommet seg litt ut av byen ja! Som jeg har nevnt på novemberjentetråden så er det jo jordbærpikene på KBS, Egon i tårnet og Sponhuset i Ringvebukta -også var vel Persaunet nevnt en gang tidligere?

Ellers har vi jo sikkert en haug av andre steder jeg ikke kommer på! :)

Dere er en kjempetrivelig gjeng! Alltid koselig på treffene:-)

Torsdag 26. oktober passer helt fint for meg i hvert fall.

Jeg er også åpen for det meste når det gjelder sted. Ikke noe problem å bevege seg litt ut av byen, finnes mange fine steder rundt omkring.

Er hjemme hos mamma´n og pappa´n min mellom den 12. og den 17., men bortsett fra det er jeg ledig for et dag/ettermiddagstreff før den 26. også:-)

Heisann jenter;)

Jeg blir gjerne med på treff den 26! Er noe å glede seg til det! Jeg er avhengig av at noen kan hente meg jeg da.........har ikke bil. Kan kanskje overtale mannen til å kjøre meg et sted, men trenger skyss hjem igjen da.......... Hva med Tavernen?

Sorensen; Fikk ikke snakket med deg på treffet, men hyggelig å høre at du likte deg på treffet! Når har du termin igjen? (jeg glemmer fort, dessverre) Jeg tror forresten at flere vil treffes på dagtid etterhvert, bare det med organisering som mangler tror jeg;)

Som ka-ping skrev, vi får sikkert organisert noe transport. Enkleste er jo om man avtaler et punkt feks i byen der vi møtes for henting, og når vi er ferdig, kjøres det til byen igjen? :) (så får folk fordele seg på busser hit og dit etter hvor de bor)

Hvor er Tavernen?

Annonse

Ja det er nu rart at komme lidt ud og møde andre,så jeg kan lære andre at kende- det er også meget rart-nu når jeg skal bo her i landet...Hihihi...

Jeg har termin 1.dec men hvis vi skal være helt nøjagtigt med datoer-har jeg 15.dec hihih nu ser vi an...

Jeg er også afhængig af at blive kørt,jeg kan blive kørt et eller andet sted eller hentet af kæresten-meen han har mega travlt på job for tiden,så jeg må se det an til den tid.Hvis han har tid til at køre mig,kan vi sagtens køre sammen flere..Men hvor ligger Tavernen?Jeg har ingen pejling om hvor det er....

Både 24. og 26. oktober passer for meg, og så lenge det ikke er altfor langt utafor byen er jeg med på det meste. Er jo kjekt om det går an å ta buss dit f.eks, så slipper vi å være avhengige av å skaffe biler...

Tavern er på Sverresborg, ved siden av folkemuseet. Skikkelig traust, norsk mat...

Det er en mulighet for at jeg blir 100% sykemeldt fra og med neste uke, så det er ikke sikkert jeg får vært med på treff uansett hvilken dato det er snakk om.... pendler jo som dere kanskje har fått med dere.

Tavern høres skikkelig bra ut forresten! Det er jo kanskje på tide med norsk mat, etter å ha prøvd italiensk, spansk, indisk, meksikansk og asiatisk... :)

Jeg er som sagt ret bedøvende hvor vi skal være og hvilken dag-så jeg venter bare på datoen og sted....

Kaping:er det ikke dig der bor i Bjung? Måske kan vi ses der en dag?For jeg tror muligvis skal til Ervika tirsdag næste uge og være der til weekenden...Hvis du vel at mærke er frisk...Hilsen Jane

Annonse

hei!

er det enna ikke bestemt hvor og nar det neste motet skal vare???

jeg kan bli med pa neste treff, men ma vite nar og hvor ..

hvis vi skal motes utafor byen sa er jeg avhengig a fa sitte pa hos noen da jeg ikke har bil.

gleder meg a se dere igjen da jeg har kunn vart pa ett treff

Hei!

Jeg har veldig lyst til å være med:) Artig å få møtt flere som er gravid. For meg så passer d så og si hele tiden for at jeg går bare hjemme. Men jeg har dessverre ikke noen bil til komme meg noen sted så jeg er avhengig av buss.

Men kan noen si i fra til meg på mail om når dere har bestemt dere for å møtes?

Mail adr min er: [email protected]

Hilsen Linda

Kospia83:Hejsa....Der er plads i bilen,hvis min kæreste kører os-jeg venter bare på hvor vi skal hen og hvornår....

Jeg er ikke så kendt her i byen/landet,så jeg er lidt afhængig af at nogen siger hvor vi skal hen....Meen hvad med den cafe Bari,som nogen har nævnt?

Hilsen Jane

Heisann;)

Jeg sender ut et forslag om å endre datoen til 24 siden det virker som at det passer de fleste.

Jeg kommer til å legge ut treffet på oversikten og deretter lager jeg ny påmeldingstråd. Dette kun fordi det gjør det så mye enklere å forholde seg til når og hvor treffet blir osv;)

Også har jeg funnet rutetabellen på nett for hvordan man kan ta seg til Tyholttårnet (man kan velge mellom rute 20 og 60) så jeg legger inn linker til rutene nederst på dette innlegget;)

Rute 20 skal du finne på D4 i sentrum og da går man av på Tyholttårnet stoppet(det tar ca 19 min. om Valentinlyst): http://www.team-trafikk.no/pdf/aug2006/20.pdf

Rute 60 skal du finne på M3 i sentrum og da må man gå av på Otto Nielsensv stoppet(det tar ca 15 min. om Lerkendal): http://www.team-trafikk.no/pdf/aug2006/60.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...