Gå til innhold

Eget soverom?

Gjest -lilly-

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-

Har dere lagt babyen inn på eget soverom? Eller når har dere planer om det?

Vi må først fikse opp et rom på loftet til eldstemann, slik at snuppa kan overta hans rom som ligger vegg i vegg med vårt.

Har planer om å flytte henne inn der før jul en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fortsatt gutten vår på samme soverom...

Har ikke bestemt noe for når vi skal flytte ham over, men jeg synes det virker veldig praktisk å ha ham liggende ved siden av oss så lenge han nattammer i alle fall... Og det gjør han vel frem til omtrent seks måneder. Jeg er så trøtt på natta, så dersom far foreslår at vi skal flytte gutten, tror jeg at jeg kommer til å protestere. I så fall får han hente og bringe gutten hver gang han skal ha mat...

Er jo en stund til, men har begynt å tenke så vidt på det med å flytte gutten over på annet soverom. Man bør vel helst ikke slutte å nattamme og flytte til annet rom på samme tid? Så kanskje jeg slutter med nattammingen rundt seks måneder, og så venter en måned eller to til før gutten flyttes inn på eget rom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pussa opp rommet sånn at det var klart til hun kom vi, men hun sov inne hos oss de første 4 ukene i en kurv.

Men hun bråker så innmari mye når hun sover så jeg sov så elendig. Etter 4 uker flyttet vi henne inn på eget rom og det går kjempefint!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal dele soverom med søster på to år, men venter nok til hun blir 8-9 måneder. Har henne i egen seng på vårt rom nå foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig sover vår jente i egen seng ved siden av vår seng, men soverommet hennes står klart og hun kan egentlig flytte inn der når som helst. Det føles så trygt å ha henne i nærheten, men innen hun blir 3 måneder har hun nok flyttet på sitt eget rom.

Jeg står uansett opp om natten og ammer henne på stuen + skifter bleie på badet, så eneste forandringen blir at jeg ikke kan kikke ned i sengen hennes for å sjekke at hun puster og har det bra. Tipper jeg kommer til å være stresset første natten, og så går det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden lillegutt har sluttet å puste noen ganger å må ligge med alarm om natta,så vil jeg ha han inne hos oss. hadde han ikke hatt det så hadde jeg kanskje flyttet han på eget rom rundt 6mnd tror jeg. nå blir han liggende inne hos oss til han er iallefall ett år. hvis ikke lenger enn det å. 6åringen min fikk eget rom da han var 6-8 mnd. husker ikke helt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...