cemor c Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Var inne å tittet på magebildene dine, så fin mage du har! Vi er ca like "store"! c",) -Hva er sf målet ditt sånn ca? c",)
selfangerkjerringa Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tuusen takk hihi... når har du termin? Jeg har 8.januar. Er et par uker siden jeg var på kontroll sist... men 24+2 hadde jeg 22 i SF-mål. Altså ikke så innmari digert... men magen er en steinhard, stor klump midt foran, ikkeno sideflesk (bortsettfra det som var der fra før hehehe). De få kiloene jeg har gått opp er kun mage og pupper. Ikke mye på sistnevnte heller forresten - bare gått opp fra liten til stor E. Relativt sett er jo ikke det særlig stor økning.
cemor c Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har 4.januar. jeg var på kontroll 24+5, og da var det på 25. Hehe, da er nok jeg større! Men som deg, bare en diger hard klump midt på magen! c",) Har ikke (Ikke enda i hvertfall...) fått noe på sidene. Er nettere denne gangen enn sist også. Blir spennende å se hvordan vektøkningen blir til slutt denne gangen, kontra sist! c",) Men uansett; -flotte er vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå