dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har en bil som jeg er skikkelig glad i. nå står den på hvilehjem,da den er litt sliten. greia er at den ikke kan stå der lenger,og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. har ikke penger til å fikse den,men vil for alt i verden ikke pensjonere den. hjelp,jeg er psyko.....har et forhold til en bil....jaja... noen som har forslag??
Lillegullet130707 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 hvor mye koster det å reparere den da...? Har du spurt om du kan ta det på avbetaling...? Åssen bil er det? Mange spørsmål på en gang her... :-/
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Slik har jeg det med min bil også. Det er min første så den er veldig spesiell for meg! Men så er den heller ikke så sliten ennå da.Men et forhold har jeg til den ja! Navn har den også
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 det er en 92 mod,men ser ut som en 82.... har ikke brukt den på nesten et år nå:-( tror det blir noen tusen å fikse den. er ganske mye som er galt,og veldig dyre deler. huff,er jo bare nødt til å ha den. jeg arver noe penger snart,og hvis det er mye,SKAL jeg bruke litt på bilen. (må først høre hvor mye jeg må regne med da.er jo litt dumt å bruke masse,masse penger også) dilemma.......
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 ja.. du her et kjempevanskelig dilemma.. du må jo vurdere hvor mye det kommer til å koste deg.. nå og i fremtiden..hvis du fikser det som er gale nå.. bruker masse penger på det.. så går det noe annet sundt og så bruker du masse på det.. kan fort bli en veldig dyr bil..!! men skjønner veldig godt at du ikke vil kvitte deg med den.. mitt første kjørlighetsforhold var til en snerten liten opel kadett!! hehe stygg men søt..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 ja...det er det. kan fort bli myye penger. æsj,skulle fått plass til den på et museum eller no. da kunne jeg besøkt den når jeg ville.... jaja,får se hva jeg gjør.....:- /
Lillegullet130707 Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Har du spurt verkstedet om det er verdt det...? Man får jo vrakpant og så kan du jo bruke arvepengene til å kjøpe deg en litt bedre bil...? Uff, er du SÅ glad i den bilen...?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 ja,jeg er så glad i den.... trenger den egentlig ikke lenger engang. vi kjøpte ny bil i fjor,også har gubben en hobbybil som han kan bruke hvis jeg trenger den andre. har ikke undersøkt hvor me det kommer på,men er sikker på at det helt sikkert ikke lønner seg å fikse den. neeeeiiii.....jeg begynner å innse faka.huff,det vil jeg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå