Gå til innhold

å..negelene miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeee!


Anbefalte innlegg

jeg går fast til negledesigner 1 gang i mnd.Jeg ringte ned å fikk time idag fordi det var såpass lengesiden at jeg ikke kunne gå med dem lenger.

Hun jeg snakket med på tlf sa at negledesigneren min var på ferie meg at hun selv kunnne gjør det. Jeg sa ja,fordi det var nødvengid med time nå.

Når jeg kom snakket vi om hva min negldes. pleide å gjør og jeg sa at jeg ville ha soft white tipp. mange ganger. å hun var sur gjennom hele timen,sukket å var stresset sprang frem og tilbake for å ta tlf osv.

midt inni sa hun,å..shit jeg har tatt dem kritt hvite tippene.Jeg ble ganske irritert fordi jeg ABSOLUTT ikke vil ha de. hun sa jeg kunne få prisavslag,grett tenkte jeg for jeg ville ikke diskutere så masse. Når jeg kom til disken sa hun 600kr...jeg fikk helt hakeslepp å forklarte hun at jeg går hit hver mnd å tar rebalansering på neglene mine for 450. Hun kunne ikke forstå det for hun tok alltid 600. jeg sa at jeg ikke hadde penger til det å hadde bare 450. så gikk hun med på det. Men nå når jeg kom hjem ser ikke neglene mine ut! denne 17 år gammle "negledesigneren" har IKKE gjort noe god jobb! Det grusomme hvite er ikke lagt skikkelig oppå mine egene tipper så man ser mine under..det ser rett å slett ut som TIPEX!!!

 

Jeg er så frista til å gå tilbake på mandag når min negledesigner er tilbake å få ny behandling... hav hadde dere gjort? Jeg må jo gjemme hendene mine,for dette ser ikke ut!

Fortsetter under...

Gå tilbake og KLAG!!!!

Dette er jo utrolig dårlig! Snakk med hun du pleier å bruke, hvis de jobber sammen burde de jo ikke ta forskjellig priser heller?!

Nei, du har fått en dårlig vare (og ekstremt dårlig service...), gå og klag, lykke til :)

Hei... jeg syns du skal gå tilbake å klage.. husk at kunden har alltid rett! jeg er selv negldesigner og tippene skal jo ikke se ut som tipex!

Gå tilbake å klag og si at hun skal fixe de gratis ellers har du krav på pengene tilbake!

 

så det er bare å stå på ditt! så det er bare å gå tilbake på mandag.. det hadde ihvertfall jeg gjort!

 

 

Enig! Jeg ville nok godt tilbake på mandag og spurt hun du pleier å gå til om hva hun synes om arbeidet kollegaen har gjort. For hvis det ser så galt ut som du sier, vil hun jo se dette selv, og kanskje tilby å fikse dem. Hvis ikke kan du jo prøve å ta den strenge tonen. Du har rett til å klage jfr kjøpsretten. Du er ikke fornøyd med levert vare!

 

Lykke til!

Annonse

Gaa tilbake og klag.

Vent til din negldes. kommer tilbake og vis henne hendene dine.

Dersom du har digitalt kamera, ta et bilde av dem mens jobben enda er fersk, saa kan de ikke si at det har jo gaatt noen dager, bla bla bla.

 

Si at dersom de ikke vil miste deg som kunde regner du med at de ordner det gratis. :)

 

Hvis ikke, gaa en annen plass, og gi beskjed til ALLE som vil hoere paa hva som skjedde og HVOR det var. Noe du med fordel kan si til dem. :)

 

Dersom de er klar over at det skal TI positive bemerkninger om butikken deres for aa rette opp EN NEGATIV, ordner de nok neglene dine raskt, skal du se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...