Gå til innhold

Har kjørt denne før, men ikke her inne: Hva betyr nick'et deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja denne kjenner jeg igjen! Morro!

Jeg er bifil og er gift med en som er lesbisk. Har vært gift i 5 år, og kjærester i snart ni år. Regnbuen er liksom vårt kjennemerke så da syntes jeg regnbue mor var et beskrivende nick. Og nå er jeg jo på vei med nr. 2 da. Er 30 år. Minstejenta er to år og fem måneder. Kona mi er 28 år!

Annonse

Hihi, jeg blir sikkert avslørt før det for jeg er skikkelig dårlig på å holde ting hemmelig...;o)

Men har lyst til å gi venner og familie en ekstra "julegave" i år, derfor holder jeg nicket hemmelig siden jeg kjenner flere herfra BiM og DiB:)

Jeg har hatt PinkyWinky som kallenavn siden 2001. Det startet med at jeg ble venner med noen nye folk og vi drev å møttes for å spille biljard på en pub. Alle hadde "enkle" kallenavn som var enkle å skrive på tavla i biljardkonkurranser, og jeg ble døpt Pinky fordi jeg hadde farget håret rosa innerst. (Ytterste flisene på håret var bleket hvite, men innerste delen som hadde vært mørkt ble bare gul, så frisøren anbefalte en annen farge innerst, og det ble rosa. Sånn litt Pink..) Litt fjortis, men jeg syns det var litt rocket og stilig også.. ;) Hvorfor det ble Winky etter Pinky aner jeg ikke, men jeg tror det var øl og teletubbies med i bildet. En livat gjeng, så gode minner! De guttene kaller meg fremdeles Pinky, så jeg har det liksom med meg alltid..

Nå fikk dere hele storyen, sikkert drivende kjedelig å lese, men den var morsom å mimre på.. ;) Hehe

har kallt meg ~ønskedrømmen~før. pga at drømmen og ønsket var å bli gravid.nå kaller jeg meg ~hope~ altså håp.håpet er å bli gravid og håpet jeg har for vær ikm dato nærmer seg:o) men vil tro at mange tenker hope (rett frem) når de ser nicket

Annonse

Marlin er de 3 første bokstavene i for og mellomnavnet mitt

Lillegutt er sønnen min på 11 mnd

Minst er frøet som forhåpentligvis skal vokse seg stor inni magen min!

Dæm fleste kalle mæ førr Dotti, æ fikk det kallenavne ætte ei katt som heite Dotti. Spør ikkje mæ koffør, kan ikkje sei æ ser nåkka likheite meilla mæ å den katta, hehe, men d bei bære sånn. Katta eies av en kompis av samboarn min. Syns d e ganske søtt :) Så Dott venter Dott syns æ passa tell mæ.

Det er ikke verre en Renate baklengs, som er mitt navn..

Har sett noen diskusjoner hvor noen tror det er ett farlig stoff eller no, men det er altså bare Renate (= Og det gikk det jo ikke ann å ha som nick (opptatt)

da jeg begynte å prøve kalte jeg meg "ønskedrømmen c",)" så var jeg vekk fra bim en stund, og da jeg kom tilbake var jeg blitt gravid....

vi hadde prøvd i 14 måneder da endelig spiren satt, så derfor Endelig_spire :) 140407 er terminen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...