Gå til innhold

Kjøpt Gravitamin i dag,flere som tar det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stort håp om at det er det som skal til :-)

Om vi ikke blir gravide til mars er prøverør neste,håper inderlig vi slipper det!

Flere som går mot prøverør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke det nei, men folat litt andre b vitaminer og av og til litt duroferon..

Og trankapsler da.. Blir en del tabletter på en dag det gitt! For det hender jeg tar 2 folatpiller i stedet for 1, og så tar jeg 3 b-vitaminpiller (skal ta 2 eller 3 og de er uten folat) Og 1 duroferon og 2 trankapsler.. hehe.. et fint lite måltid!

Skrevet

Jeg har tatt det i ca 1 år, men Gravitamin har vel ikke noe å si for om man blir gravid eller ei?

Skrevet

Jag tar det bare fordi det er en multivitamin/mineral-tablett som også inneholder folat, så slipper man å ta flere tabletter.

Skrevet

Jeg tar Gravitamin. Har tatt det noen måneder.

Vi er i 6 pp, og skal til legen denne måneden, men det er Laangt igjen til prøverør.. Tror og håper jeg da...

Skrevet

jeg finner ikke gravitamin på hverken apoteket eller helsekost....... men tar litt andre vitaminer isteden da...

Skrevet

folat hjelper ikke for å bli gravid det vel?? bare for ryggmargen etter spira sitter.....??

Skrevet

Folat er viktig med tanke på å forhindre ryggmargsbrokk og leppe kjeve ganespalte.. Men har ingen ting på å bli gravid nei..

Skrevet

leser på anvisningen at det skal hjelpe om en tar det før og under graviditet,så det er bra bare det!

Til lengter:Var inne på billige tester.no og fant det der om du lurte..

Takk for svar jenter:-)

Skrevet

Tar ikke gravitamin, men masse annet;

folat,sink,selen + omega 3 av og til.

Skrevet

Det hjelp vel ikkje for å bli gravid, men at det skal vere trygt og godt for spiren å vere i kroppen din (ikkje få ryggmargsbrokk og slikt) - det tilråast jo å byrje med folat FØR ein blir gravid for å ha eit lager i kroppen, men ein blir ikkje lettare gravid med det.

Sjølv tek eg folat, omega3 og kalsium (må ha ekstra kalsium pga beinskjørheit i familien)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...