ღventer på lykkelitenღ Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Har et stort håp om at det er det som skal til :-) Om vi ikke blir gravide til mars er prøverør neste,håper inderlig vi slipper det! Flere som går mot prøverør?
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tar ikke det nei, men folat litt andre b vitaminer og av og til litt duroferon.. Og trankapsler da.. Blir en del tabletter på en dag det gitt! For det hender jeg tar 2 folatpiller i stedet for 1, og så tar jeg 3 b-vitaminpiller (skal ta 2 eller 3 og de er uten folat) Og 1 duroferon og 2 trankapsler.. hehe.. et fint lite måltid!
Enitsirk79 Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har tatt det i ca 1 år, men Gravitamin har vel ikke noe å si for om man blir gravid eller ei?
Enitsirk79 Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jag tar det bare fordi det er en multivitamin/mineral-tablett som også inneholder folat, så slipper man å ta flere tabletter.
Mrs. icsi og småen Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tar Gravitamin. Har tatt det noen måneder. Vi er i 6 pp, og skal til legen denne måneden, men det er Laangt igjen til prøverør.. Tror og håper jeg da...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 jeg finner ikke gravitamin på hverken apoteket eller helsekost....... men tar litt andre vitaminer isteden da...
Lessen Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 folat hjelper ikke for å bli gravid det vel?? bare for ryggmargen etter spira sitter.....??
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Folat er viktig med tanke på å forhindre ryggmargsbrokk og leppe kjeve ganespalte.. Men har ingen ting på å bli gravid nei..
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2006 leser på anvisningen at det skal hjelpe om en tar det før og under graviditet,så det er bra bare det! Til lengter:Var inne på billige tester.no og fant det der om du lurte.. Takk for svar jenter:-)
Alba44 Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Tar ikke gravitamin, men masse annet; folat,sink,selen + omega 3 av og til.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Det hjelp vel ikkje for å bli gravid, men at det skal vere trygt og godt for spiren å vere i kroppen din (ikkje få ryggmargsbrokk og slikt) - det tilråast jo å byrje med folat FØR ein blir gravid for å ha eit lager i kroppen, men ein blir ikkje lettare gravid med det. Sjølv tek eg folat, omega3 og kalsium (må ha ekstra kalsium pga beinskjørheit i familien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå