Cocoon Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har noen synspunkter på hva som er best av vanlig CB-test og CB-digital? Digital testen kunne brukes tidligere, leste jeg på billigetester.no, men hvem viser oftest riktig?
pandabjørn Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 jeg bruker bare den CB digitaler for den kan være lettere å tyde enn et pluss tegn, det var den jeg brukte da jeg var gravid sist synes det er litt mere spennende når det står gravid i vinduet enn et pluss tegn )
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 er du sikker på at det ikke var stavtesten som kunnde vise tidligere? stav kan jo vise 3dager før IKM. trodde digital trengte mer hCG for å slå ut...
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Enig med Mas@nder Jeg liker også CB digital best. Så slipper man å tyde streker.
Cocoon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet bare hva jeg leste.... :-) http://www.billige-tester.no/clearblue_digital_graviditetstest_3_stk_-p-89.html
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har digital som jeg skal teste med når jeg evt får utslag på en billigtest... men ellers skal den ligge i fred og ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå