Gå til innhold

da lister jeg meg inn her:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lister meg inn her etter og ha tatt flere litt svake gr. tester som har blitt bittelitt sterkere for hver dag. jeg hadde ikm i går. er litt bekymret for at jeg ikke får en sterk strek som kontrollstreken. (er bekymret for at hcg ikke stiger fort nok, om dere skjønner.) vell det er i allefall ikke noen tegn til tr her og for hope at det forsetter slik. har lite symptomer bortsett fra ømme bryst og må tisse ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk for mye på det da- du produserer vel hcg litt senere enn mange. jeg hadde jo en svak strek 4 dager etter IKM og det var den første positive testen jeg tok.

Gratulerer masse og kos deg med svangerskapet!

Klem

Skrevet

tusen takk:o) men det virker helt uvirkelig ennå. åååååhh jeg har sommerfuler i magen* smiler av meg selv*

Skrevet

Det er absolutt ingenting å bekymre seg for. I mitt første svangerskap var alle gr.testene jeg tok negative. Men jeg visste at jeg var gravid, hadde alle symptomene. Var t.o.m hos legen, og den var negativ. Men da sendte de meg til ultralyd, og d viste seg at jeg hadde rett, jeg var gravid, i 4 mnd. Det er ikke alltid man har mye HCG i kroppen, og det er absolutt ikke unormalt i d heletatt og ingenting å bekymre seg for. I ettertid har jeg hørt om flere andre som oxo har opplevd dette.

Skrevet

phhhu puster litt lettet ut nå. tusen takk skal du ha:o)

Skrevet

Gratulerer så masse, og velkommen hit!!

Skrevet

Grattis!!!!!!!!!! Velkommen hit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...