Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 savannah, alexandra, madeline, daniella, lily, isabelle og victoria.. kan dere rangere? og si hva dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 Victoria -fint Alexandra -fint Isabel (ikkje isabelle) -fint Madeline -syns Madelene er fint Likar ikkje Savannah, Daniella og Lily... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
73-mod Skrevet 4. oktober 2006 #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 isabell lilly viktoria personlig liker jeg navna skrevet slik,og har ikke sansen for resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lejla Skrevet 4. oktober 2006 #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Savannah, kjempeflott Alexandra, ok Madeline, fint Daniella, tja ok Lily, utrolig søtt Isabelle, ok Victoria, ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Victoria er ett kjempe søtt navn Alexandra syns jeg er ett tøfft navn Isabelle og Madeline er fine nacb Daniella er fin det også Lily og Savannah liker jeg ikke så veldig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Av disse liker jeg Lilly (med to l'er). De andre er ikke helt etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 Enig med bjørgine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. oktober 2006 #8 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Så flotte navn! Savannah - kjempefint! Og sjeldent! Bare 10 stk i Norge som heter d! Alexandra - et fint og sterkt navn! Isabelle - veldig søtt navn! Og jeg synes det er finest slik du har skrevet det! Madeline - fint:) Og kutter du ut m'en, så har du favorittnavnet mitt! Victoria - egentlig et fint navn, men litt for vanlig til at det er blant mine favoritter! Lily - liker ikke dette så veldig godt egentlig... Daniella - liker ikke Daniella så godt heller, men Gabriella derimot synes jeg er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå