Gå til innhold

Noen opplevd betennelse etter SA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, hadde en SA når jeg var i uke 7. Det er nå 18 dager siden jeg begynte å blø. Blødde i underkant av 1 uke. Hadde ikke noe vondt av noe slag egentlig, men nå har jeg fått sånn fryktelig vondt i korsryggen som stikker ned i hele beinet. Så leste jeg inne på Lommelegen at Isjas kunne ha en sammenheng med betennelse i kroppen og ble da litt bekymret for at ikke alt er som det skal inni der. Har litt småverking i det jeg vill kalle eggstokkene på hver side, men ikke noe plagsomt. Har tatt eggløsningstester for å sjekke når den kommer igjen, men har ikke hatt noe hell til nå...

Noen som har vært borti noe av det samme?

Fortsetter under...

Takk for svar. Idag tok jeg en positiv EL-test,så da håper jeg at det er derfor jeg har verket slik. Håper alt er som det skal inni der og at det blir noe "hopping i høyet" ikveld slik at det kanskje kan bli en liten spire denne gangen. Sliter litt med sexdriften da..har ikke hatt sex siden jeg ble gravid sist, og det er nå vel over 2 månder siden...oi, nå håper jeg vi har litt tid til overs for hverandre.. Flere som sliter litt med å få sexen på plass? Vi har fortsatt junior på 2 år på soverommet, så det blir jo ikke akkuratt spennende der inne. Jobber fælt med å pusse opp en andre etasje, men det tar nok et par månder til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...