Gå til innhold

Sjalusi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare lagt merke til at jeg er så sjalu for tida. Er vanligvis ikke plaget av det. Selvsagt er jeg litt sjalu innimellom, det er vel de fleste, men det er ikke noe som plager verken meg eller mannen min. Nå derimot, som jeg er høygravid, blir jeg veldig fort sjalu. Jeg tenker de underligste tanker, passer på mannen min litt... Han har virkelig aldri gitt meg noen reell grunn til å være sjalu, så det er ikke dårlig erfaring som ligger til grunn.

Kanskje henger det sammen med at jeg nå ikke føler meg noe som helst attraktiv. Vi har ikke sex lenger nå. Han har mista helt lysten på meg, det gjorde han under forrige svangerskap også. Hadde det ikke vært for at jeg vet at det tok seg opp og ble like bra og vel så det, som før jeg ble gravid, så hadde det i seg selv gjort meg gal av angst og depresjon!! Føler at jeg ikke har noe å stille opp med av skjønnhet og sjarm nå som magen er i veien for det meste.

Bare et lite hjertesukk dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har merket at jeg er veldig sjalu for tiden, ikke bare når det gjelder damer å sånn (selv om jeg løper fram for å betale viss det er ei pen dame i kassen på obs) Jeg blir sjalu viss han klarer noe bedre enn meg, vinner i kort spill eller vet svaret på et spørsmål jeg ikke vet. Er også sjalu for at han har jobb, å mere penger enn meg, føler ofte at han er mer vellykket en meg. Dette har gjort meg ganske deprimert. Er vel ganske sårbar nå, håper dette går over. Jeg har det ikke noe bra, og har absolutt ingen grunn til å være sjalu etter som jeg har verdens beste kjæreste som gjør alt for meg. Kan jo ikke si dette til han heller, er jo helt absurd. Jeg burde være takknemlig for at en av oss har bra inntekt. Jeg får jo alt jeg vil også.

Uff høres ut som en bortskjemt sippe høne nå, men av og til håper jeg at han skal mislykkes. Selv om jeg egentlig elsker han over alt på jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...