Gå til innhold

Flere ved startstreken?

Anbefalte innlegg

Endelig har vi funnet ut at tiden er moden og bestemt oss for å snart begynne å prøve vi også.

Er det flere i min situasjon her inne?

Leser forundret alle innlegg med forkortelser og begreper og ser at jeg har en del å sette meg inn i tiden fremover. Ser også at det å prøve å bli gravid fort kan bli en mye større affære enn jeg i utgangspunktet har sett for meg. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som også står ved startstreken og dele erfaringer mens vi forhåpentlivis beveger oss framover.

Uansett gleder jeg meg veldig til tiden jeg har framfor meg og håper å komme i kontakt med andre jeg kan glede meg med (eventuelt dele frustrasjoner med etterhvert).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554195-flere-ved-startstreken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei:)

vi begynte prøvingen denne måneden her, og ja! det er jammen mye å sette seg inn i!

Men så er det masse fantastiske damer her inne da, som deler av sin erfaring og kunnskap!

velkommen skal du være:)

Jeg venter for tiden på IKM og skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal klare flere prøveperioder når dette går så inn på meg, men en holder vel ut..

lykke til!

Hei Lycheli=)

Velkommen hit:) Jeg er inne i min 2 prøveperiode, så jeg er så og si ved startstreken jeg også!! Tålmodigheten som jeg overhodet ikke har blir satt på prøve nå ja..hehe... Jeg skal etter min beregning ha eggløsning uka her, og mensen (el forhåpentligvis ikke) uke 42. Hva med deg?

=)

Annonse

Hei Lillemy - 77

Jeg er så ved startstreken at jeg ikke har begynt noen prøveperiode enda. Vi tenker og kartlegger, selv om jeg skjønner at det mulig er en litt naiv framgangsmåte. Er i et vikariat jeg prøver å ta hensyn til - men jeg bør kanskje være mer egoistisk enn som så.Gleder meg veldig til å hoppe i det og sette igang, men må innrømme at det også skremmer litt (spennende er vel et mer riktig ord).

Lykke, lykke til!! Blir virkelig glad over alle innlegg som har overskriften "Jeg er gravid" og håper både du (og jeg selvfølgelig) snart skriver et lignende innlegg.

Velkommen til deg!

Jeg er i min andre prøveperiode (PP), men dette er den første vi har prøvd skikkelig. Vi lurte på om vi skulle vente med prøvingen til slutten av oktober/begynnelsen av november på grunn av min jobbsituasjon, men vi kom til at det ikek er så viktig. Babyen vil jo være så utrolig mye viktigere enn ett vikariat på noen måneder.

Da er vi i akkurat samme situsjon Krokodillemor og det er slike ting jeg gjerne vil høre;)

Har jo mest lyst til å sette igang med det samme. Ideelt sett skulle jeg blitt gravid i februar, men så er dilemmaet at sjansen for å bli gravid akkurat når vi ønsker ikke er så stor. Antagelig tar det litt tid før det klaffer og da er det kanskje en ide å sette igang så fort som mulig. Egoistisk sett er det bedre å bli gravid for tidlig enn for sent pga økonomien og et vikariat som går ut, samtidig som jeg føler det er litt kjipt ovenfor arbeidsgiver om jeg forsvinner noen måneder før vikariatets slutt.

Men når det da er så vanskelig å beregne så får jeg vel kanskje bare satse på flaksen i timingen?

Hei på deg Lycheli,,,

Vi er i vår 1 pp vi også.... etter litt frem og tilbake bestemte vi oss for å sette igang ;) klarte ikke å vente lenger.. Så dette blir spennende.

Tror ikke det har klaffa denne pp, så vi får satse på neste mnd.. Har IKM på lørdag.

Lykke til..

Hei Lycheli!

1 pp for oss,har IKM nå på fredag, men har sterke mistanker om at vi bare må belage oss på å ta tida til hjelp med "graviditetsprosjektet". Har venta lenge på å starte, skulle bl.a få det til å passe inn med jobb og studier, så det er godt å endelig være i gang! Lykke til med starten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...