**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 kan det være ett graviditets tegn? Noen her som har fått barn før og hatt slik? hmmm
Lessen Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 har det sånn jeg også nå... murringer.. jeg har aldri fått barn, men jeg har vært gravid 3 ganger. og har hatt press der hver gang... ikke smerter men murring liksom...
**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 hmmm er rart dette! jeg har ikke hatt sånn tidligere! men hos meg ligner det på begynnelsen i mens perioden,men ingen tegn til blødninger i det hele tatt,som det pleier!!!!! nå litt redd for det kommer da men!:-) Håper du har lykken med deg denne gangen!:-)
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 hm. hva mener dere med "murring" egentlig? jeg har noen ubehagelige følelser /noen ganger følelsen av press mellom navel og underliv store deler av dagen, kan på en måte minne om sånn en føler seg om en har holdt seg alt for lenge og må så tisse at det gjør vondt.. kan det defineres som murring, eller er murring noe annet? murring.. det høres ut som noe som kan sammenlignes med en katt som maler,, om noen forstår?
**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har ingen test her!hehe men vet ikke om jeg hadde tørt å ta den heller!hihi er jo lenge til 9 da,eller 5 dager da men.....hmmm Håper kjære tante har tatt seg en ferie!;-)
**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe jeg skjønte den Vintersol!:-) Men slike murringer jeg har er liksom sånn når man begynner å få mens! Synes det er litt vanskelig å forklare det jeg da! Men har sånn av og til som deg også at føler som at jeg har holdt meg lenge med å tisse at det gjør vondt...hmmm
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 det er litt som om disse to følelsene glir litt over i hverandre for meg.. men ejg er som sagt helt forvirra om dagen, og begynner nesten å glede meg til at jeg får et svar, i den ene eller andre retningen. selvom jeg helst ikke skulle hatt mensen i et års tid fremover..
**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2006 Da er vi 2 VinterSol;-) Ønsker deg masse lykke til jeg!;-)
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 hehe, samme til deg!! jeg tør ikke egentlig håpe noe på egne veier, men nå kan jeg bruke litt energi på å håpe for deg!!
**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe takk for det!:-) jeg gjør det samme til deg!:-)
**bambi22** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2006 ååå fik nettopp vite at det er ganske vanelig å få slike smerter når man blir gravid,t.o.m lenge før...huff jeg kan ikke håpe så mye for da blir det bare skuffelse hvis ikke det er spire der...å nå er jeg spent jeg!;-)
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 sant?? aiaiaiai* holde for ørene* ikke gi meg håp.... du er sikkert gravid! JA TIL Å VÆRE SMELT PÅ TJUKKA! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå