Gå til innhold

Burde man la vær å drikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nåkka søtt eller spise rett før man skal på 3d? Tenkte kanskje det blir litt vanskeli å få brae bilda vess den lille e førr hyper..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med brus og sjokolade i tilfelle hun bare sov. Flere jeg kjenner har fått beskjed om å drikke brus / spise sjokolade og komme tilbake om noen minutter hvis barnet bare sover, eller ligger i en stilling som gjør det vanskelig å få undersøkt barnet.

Jeg drakk to slurker solo før jeg gikk inn. Men kjente at hun var våken før timen da.

Skrevet

Da jeg var på ultralyd i uke 19 (ikke 3d) drakk jeg cola før jeg skulle på timen... Det skulle jeg ikke gjort tror jeg.. hehe... Fikk nesten ikke sett noen ting da lille ikke lå still i det hele tatt... sparke og tulla rundt.. fikk heller nesten ikke målt det vi skulle:o)

Skrevet

ja det gjor æ åsså da æ va på den i uke 19, men nu e jo ungen så stor...Klare jo liksom ikkje å turne rundt der inne som den gjor da...:)

Skrevet

Jeg drakk cola og spise en skikkelig sukkerbolle før 3D og jenta vår turna som aldri før der inne. Vi fikk masse flotte bilder!

Skrevet

Aner ikke, men døøør av misunnelse!

Her i Bergen kan man ikke ta 3d... kun hvis det er medisinske grunner til det...sukk..

Skrevet

Jeg har vært på 3D to ganger (bare flaks, skulle sjekke livmorhalsen), men småen lå med guarden oppe begge gangene. Mulig det ville blitt bedre om han hadde vært litt mer hyper ja:)

Skrevet

så me andre ord: æ burde drikke brus og spise en sjokkis???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...