Gå til innhold

Halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i 3.trimester og sliter litt med Halsbrann. Er det noen som har noen gode råd til å bli kvitt det? Det kommer helst om kvelden. Jeg spiser ikke så mye søt saker eller feit mat,men er det andre ting som forårsaker det!? Hilsen ei ellers frisk mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aflurax fra apotek virker for meg! tar en tablett før jeg legger meg om kvelden!

Skrevet

jeg spurte legen om det er noe jeg IKKE skal spise, og da sa hun: epler, appelsinjuice o.l, itillegg sterk fet mat og sånt. Ikke spise sent på kvelden.

jeg er plaget om dagen jeg da...

Skrevet

Fikk anbefalt å drikke "club soda" under siste graviditet av jordmor. Ta en slurk hvis halsbrann skulle oppstå. Har gjort det denne gangen også, og har alltid med deg en flaske i veska.

Ellers har jeg tyggetabletter "gravicon." det pleier å hjelpe. Greit å bruke om natta eller ha i veska sånn i tilfelle halsbrann oppstår.

Lykke til!

Skrevet

Jeg brukte først gaviscon tyggetabletter, men så ble halsbrannen værre og da gikk jeg over til Novaluzid tyggetabletter. De fungerer bedre på meg. Jeg får halsbrann uansett om jeg spiser små eller store måltider, krydret eller ikke krydret.. Får halsbrann av å drikke et glass vann tilogmed..

Skrevet

Jeg var veldig plaget med halsbrann. Det ble alltid verst etter å ha spist mat med mye krydder. Men da jeg omtrent hadde halsbrann 24 timer i døgnet så kuttet jeg helt ut kaffe, i håp om at det var årsaken. Og etter det har alle symptomer vært helt borte!!

Skrevet

drikk litt melk før du legger deg og litt vann når du har det værst fikk jeg bekjed om, og det hjalp meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...