*Julie* 4pp Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei du forvirra kvinnfolk... he he;) Så rart... kanskje du faktisk bare bør ta en ny test ja, å se om du får noe fornuftig svar ut av det;) Spennende;) Men skal prøve å ikke gire meg opp på dine vegne.. kjipere etterpå da, om du ikke er gravid.. Hmmm.. Baker boller, og kl er f*** meg bare 09. Skal på fjelltur i dag, besøke ei venninne med barn som er der på høstferie;) Blir koselig;) (Været er forresten nydelig.. kaldt og sol) (",) Du får ha en flotters dag du også, Viola;) Snakkes.... Klem, klem, klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6627239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netty32 Skrevet 11. oktober 2006 #27 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mornings Julie!! Hvordan står det til? Noen forelesning i dag? Høres ut som det er ganske fint det studiet ditt!! Men det er vel pes før eksamen. Vet hvordan det er- da jeg studerte hadde jeg det helt topp helt til det var to mnd. til eksamen. Da begynnte jobben døgnet rundt frem til eksamen. Er skippertaksmenneske, begynner ikke å lese før jeg MÅ. Lærer aldri heller, men det går alltid bra da! Her er det ikke tegn til tr ennå, tror jeg tester på fredag. Eller- jeg ombestemmer meg hele tiden, så vi får se... Er på dag 49 nå- det begynner jo å dra rimelig mye ut nå synes jeg! Hvis tr har tenkt å komme kan hun snart gjøre det, vil IKKE ha så lange sykluser som dette. Velger å tro at jeg er gravid... Har gått med hvite truser i en uke nå, så nå har jeg bare en igjen!! Må visst til å vaske klær... Vi snakkes! Onsdagsklem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6640605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 11. oktober 2006 God kveld er det nå... Vet du, jeg har fått healing i dag.. Dro på hyttetur i går vet du, skulle bare være en dagstur men jeg overnattet. Hun venninnen min hadde med seg ei venninne.. hun spurte hvordan jeg hadde det og før jeg rakk å svare konstanterte hun at jeg var sliten, noe som stemmer veldig. Hun leste meg som en åpen bok hele gårsdagen og i dag fikk jeg healing. Kjente en varme og så kriblet det i mine egne hender. Kjente også en dyp ro... Da jeg kjørte hjem etterpå ble jeg veldig frosset, nesten så jeg hakket tenner med varmeapparatet på fullt, før jeg plutselig ble glovarm. Da jeg kom jeg skulle jeg sjekke data`n men sovnet dønn på sofaen. Så det var en litt spesiell opplevelse.. noe jeg ikke hadde kontroll på, men det var ikke skummelt i det hele tatt da. Spennende;) Dag 49 ja.. begynner for alvor å lure her jeg også. Enn om du faktisk er gravid Viola? Ta en test før helga da!! Jeg er så spent på dine vegne;) Regnet meg fram til el neste helg jeg, så skal kjøpe meg hostesaft på fredag (får stipend da, skralt akkurat nå.. he he). Gubben har "ikke fått noe" på aldri så lenge, så han er vel klar som et egg.. Eller klar for ett egg, he he:) Nå skal den nyfrelste gjøre litt husarbeid... så logger jeg nok på senere i kveld;) Klem fra mej;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6647180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netty32 Skrevet 11. oktober 2006 #29 Del Skrevet 11. oktober 2006 Å, det hørtes deilig ut!! Jeg har så absolutt tro på "slike ting" når det er av folk som vet hva de driver med. Har lært en del om tankegangen innen alternativ medisin, og det med energisystem i kroppen osv, og det har absolutt noe for seg! Jeg prøver for tiden å trene opp mine egne evner, hehe det kan nok ta litt tid før jeg får det til, men jeg skal greie det!! Så bare kos deg som nyfrelst, jeg er frelst på sånt jeg også! Jeg må stikke på trening nå, måtte bare slenge inn et kort svar først :¤) Snakkes senere eller i morgen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6647293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 11. oktober 2006 Snartur innom for å ønske deg en god natt og morradag;) *puss puss* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6651302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netty32 Skrevet 12. oktober 2006 #31 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heisann! Hehe, jeg er SJELDEN på beina så seint som det i ukedagene!! Men jeg er tidlig på beina om morgenen, har vært oppe i maaange timer allerede! Trenger ganske mye søvn, og så må jeg stå opp kvart på 6 om morgenene, så da må jeg tidlig til sengs. Er stuptrøtt kl halv ti... I tillegg pleier jeg ha meg en liten nydelig lur på sofaen etter middag :¤) Sovegris ja! Innbiller meg at det er fordi jeg er gravid, men hvis jeg tenker meg godt om, så vet jeg at jeg er alltid slik! Jaja, dag 50 i dag- nå tar det helt av her! Kjøpte tester i går, så i morgen tidlig er det testeteste. Gruer meg, samtidig som jeg nesten ikke kan vente... Kan jo hende tr kommer i dag da, tror kanskje jeg så ørlite spotting i dagmorres, men har ikke sett mer etterpå. Kanskje jag bare var trøtt og så feil på papiret? Er skikkelig uggen i magen hvertfall. Men det er jeg ofte ellers også da... Drikker maaaasse kaffi og vann slik at jeg kan springe mye på do for å sjekke!! Egentlig burde jeg vel ikke likt kaffi lenger siden jeg er gravid hihi... men jeg pøser massevis- elsker kaffi! Det var gankse mye om meg selv;) Hehe, blir nesten som dagbok dette!! Hva skal du drive med i dag da, litt forelesning kanskje? Du får ha en fin dag hvertfall!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6653272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hallo Tornerose, er du våken? Ingen forlesning i dag nei, høstferie nå Har vært en tur på ikea og kjøpt diverse og innom Bygger`n for å kjøpe vinduslister. Du skjønner, min kjære er ganske så handyman, men når det kommer til detaljer (som han da kaller listverk) mener han det ikke er sååå farlig om listene mangler, gjerne i flere mnd. (Les: siden februar!!!!!!! ) Så nå har jeg tatt saken i egne hender, men aner ikke hvordan jeg skal kappe dem. Er det bare å sage tru?? Skjønner at vinklene må stemme osv da.. Og så har jeg kjøpt gardiner som jeg skal henge opp;) Blir så koselig att.. Jeg tør verken tenke fra eller til lenger jeg nå ang deg og den raaaaare magen din;) Må nesten bare vente til i morgen for å se hva det resultatet blir.. Krysser det jeg har;) I dag er det klubb på menyen;) Nam nam ... er ikke sikkert det er så vanlig lenger sør? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6660164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netty32 Skrevet 13. oktober 2006 #33 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå er hvertfall tornerose våken! Og i går holdt jeg meg våken heeelt til kl halv 12!!! Det er ganske så spesielt, men jeg måtte bare se siste episoden av 24- det er det eneste jeg følger med på på tv. Kommer nok til å kollapse på sofan når jeg komme hjem fra jobb i dag!! Sag i vei du, men hvis han er handymann, så kan du vel kanskje spørre han hvordan det er best å gjøre det? Bare han slipper å gjøre det selv! Er gøy å få alt på plass, kjekt å fjonge opp litt i huset! Og den rare magen min er ikke mye rar lenger, nå er det en høyst normal tr på gang her. Så da er det bare 50 dager til neste sjans... ÆSJ!!! Jaja, det er vel bare å se framover, ganske kjipt dette, men tar det egentlig ikke sååå tungt. Skal ringe legen i dag og få henvisning til gyn. Er greit at det skjer noe hvertfall. Ha en fin dag da!! Og ei god helg hvis jeg ikke "treffer" deg, vet ikke om jeg får sjans til å være så mye her i helga! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6667969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei du;) Jaja, så dumt at mensen kom... men flott at du er positiv da;) Vi er to som er det, vet du;) Det blir, det blir... !!!!!! (",) Har besøk i hele helga, så blir ikke her jeg heller... Du får ha god helg du også da, så snakkes vi;) Klem, klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6677980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei kjære deg;) Som snarest innom for å "hilse på" Håper du har det bra.. at du ser framover og er ved godt mot, selv om du kanskje synes syklusene dine er lange?! Drittsyklus de luxe!!!! Jeg har el til helga men vi har ikke sex engang for tiden, så det ser dårlig ut.. Alt skrangler akkurat no, men det ordner seg tilslutt. Ble bare litt mye på en gang her, skole, jobb + at det er litt ustabilt hjemme.. men som sagt, dte ordner seg;) *Syte syte* Jaja, dte kommer bedre tider - he he;) Ikke så sikkert jeg blir å finne her inne så ofte som før, må prøve å slappe av litt - kjenner denne babylaginga går meg litt til hodet... Du har vel ikke msn?? God natt da;) Varm klem fra mej;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6713313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netty32 Skrevet 17. oktober 2006 #36 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heisann!! Er bra med meg ja. Prøver å se fremover, og ikke tenke så mye på tr og møkkasyklus... Har liksom alltid ett kick etter tr med at jeg skal utvikle meg selv på et vis.. Jeg blir gira på å ta vare på meg selv, trene masse, lese og studere mye, og gjøre en skikkelig innsats på jobb. Er vel en forsvarsmekanisme for å takle at jeg ikke blir gravid tenker jeg. Så det er det jeg driver med for tiden. Ellers så er det lite sex her også for tiden, av naturlige årsaker..hehe. Tenker det får bli andre boller når tr gir seg. Forstår at du ikke har det helt greit om dagen, håper det roer seg etterhvert. En måte å takle slike perioder på er å tenke at alt som skjer oss i livet er gitt oss fordi vi kan lære noe og vokse oss sterkere og mer kunnskapsrike i forhold til oss selv og egne reaksjoner/ tankemønster, og i forhold til vår evne til å forholde oss og kommunisere med andre mennesker. En alternativ måte å se på motgang i livet kan være å tenke på det som utfordringer i stedet for problemer. Og de fleste problemer er kan faktisk sees på som "velsignelser i forkledning". De fleste situasjoner er det faktisk noe godt som kommer ut av. Det er bare vanskelig å se det når du står oppe i situasjonen. Men hvis du tenker etter etter at situasjonen er løst, kan det ofte sees på som en velsignelse, selv om det var tøft der og da. Dette er noen av tankene som jeg har hatt god nytte av i tøffe tider hvertfall, men det er ikke sikkert at det passer for alle. Jeg er da ganske alternativ jeg da, er mye spennede innen det feltet! Nå ble jeg visst litt gira her! Hehe,liker godt å lære om slike ting, stressmestringsmetoder, kommunikasjonsteknikker, dialog og lytting osv... Nok om det... Skrev akkurat til hun andre jeg prater endel med her inne, at jeg vil prøve å begrense bimminga mi litt, er blitt utrolig hekta, bruker MYE tid her... Så der tenker vi likt!Men jeg vil gjerne holde kontakten med deg. Har msn ja, men jeg vil helst ikke legge ut adr. her, fordi den avslører hele navnet mitt.. Men hvis du kan legge ut din så kan jeg legge deg til? Hvis du har en litt mer anonym adr enn meg? Håper det går greit med deg da! Det er lov å komme her og syte til meg! Tirsdagsklem fra meg til deg :¤) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6718047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei på deg;) Innom som snartest.... Hvordan er det med deg? Msn-adressa mi avslører ikke hele navnet, men det kan jo hende noen kjenner den igjen allikevel... he he, paranoid her gitt;) Kan du ikke sende meg msnadr di på studentmailen min da, for den er veldig anonym? [email protected] Så kan jeg legge deg til da;) Hehe, vanskelige meg;) Håper du gjør det iallefall;) Ha en fin kveld da, klem;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6554067-skravletr%C3%A5d-for-viola27-julie/page/2/#findComment-6751424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå