Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hva er lurt å begynne å handle inn? 21+5 i dag Trenger noen tips og råd! Jeg skal ha i februar:)
Lapez Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg e ri uke 20+3, jeg skal også ha i februar, når har du termin da? Vi har bare kjøpt noen små fristende bbodyer vi.. Ellers får vi seng av svigers og vogn av mor, stellebord, bilsete osv.. kjøper vi selv, å det er nok ikke lenge til vi begynner å kjøpe inn nå nei:) Vil bare begynne å gjøre klart til mirakelets ankomst! Venter til over helgen da, får på fredag får vi vite kjønnet:) så da!!!:=)
lise-79 Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har begynt såvidt.. Har også termin i februar.. Litt på grunn at at i desember blir det nok handling og penger som fyker ut, og i januar kommer jo alle regningene!! Jeg har nå kjøpt sprinkelseng hos barnas hus som var på tilbud, og en kommode til barnerommet. Jeg har allerede arvet bilsete fra familien, men synes også det er litt skummelt å handle inn allerede.. Vognen kommer senere, og småting tar jeg litt etterhvert nå.. litt sengetøy, noe håndklær ol som jeg ikke trenger pakke opp før det nærmer seg og det skal vaskes..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har handlet inn litt bodyer og sparkebukser..litt i str 50 og mest i 56.. Har kjempelyst å handle inn vogn og alt det,men må vente til vi kommer oss i ny leilighet. Er helt i reir-modus for tiden,forferdelig å bare sitte her å vente
Tommage♀♂ Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Ikke kjøp for mye klær, for du får sikkert plenty etter fødsel! Kjøp heller gulpekluter, vaskekluter i lin, håndklær, sengekant, sengklær, pysjamaser, strømpebukser osv. Sånne småting er det så kjipt å gå å handle helt på slutten når en finner ut hva en har glemt, og er egentlig drittlei av handlesentre, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå