Gå til innhold

dere med ikm denne uka og svake pos.tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere er jo gravide da da...

så gratulerer!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vell tja. jeg testa for 3 dager siden, den testen ble ultra svak, testa for 2 dager siden og den var bittelitt sterkere, testa i går med QR og den ble klar rosa strek, men det gikk nesten 3 min før streken kom og den er ikke like sterk som kontroll streken. testa i dag igjen med billig test og den var heller ikke klar terk strek. og burde det ikke ha blit det nå som jeg er 1 dag over ikm. blir helt sprø av dette jeg. jeg går på wc heletiden og sjekker om der er komt blod.(synest det er rart at hcg ikkestiger fortere) derfor min tilbakeholdenhet.:o)

Skrevet

Du er GRAVID mari~2pp~

Gratulerer. Du har fått mange svake positive nå og du produserer nok lite HCG i urinen bare.

Skrevet

jeg fikk ikke tydelig strek før en uke over ikm... de fleste sier vel av kontroll streken og teststreken sjeldent blir like sterke på farge....det har jeg hørt iallefall... en pos test er aldri feil da... kun de negative... så du kan nok begynne å glede deg.... gratulerer iallefall...ehhehehe

Skrevet

ja men er det normalt da?

Skrevet

da prøver jeg meg på et forsiktig takk:o)

Skrevet

Kjære mari.

Ja du kan juble nå. For du er virkelig gravid.

HURRA FOR DEG.

Klem

Skrevet

se på resultat lista for denne uka, er mange somstår på venter som har testa positivt....skjønner ikke det jeg..

jeg hadde ropt ut over alt at jeg hadde testa pos..... hehe

innse det jenter, pos test =graviditet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...