Gå til innhold

Mange som reagerte når jeg startet på reductil her inne... Forstår dere.., men er fortsatt min kropp...!!!

Anbefalte innlegg

Jeg veide meg i dag.. Og etter 2 uker med reductil veier jeg nå 64.8 kg... Dvs jeg har gått ned 2.3 kg på 2 uker.. Jeg kommer ikke til og legge inn resultatene her lenger siden det blir så mye pes fra mange andre som er imot dette... Om jeg fortsetter med reductil til målet er nådd eller ikke vet jeg ikke... Men så lenge jeg ikke sier noe her inne så slipper jeg ihvertfall kritikken fra dere som tross alt ikke kjenner meg .. Og derfor heller ikke vet hvorfor jeg bruker reductil selvom jeg ikke er kraftig overvektig... Lykke til til alle dere andre... =D

Fortsetter under...

Poenget til oss som gir deg pes for å bruke reductil er vel at dette middelet skal brukes av de med en viss BMI, og at du ikke er i nærheten av å nå den...Så lenge du ikke er under de kriteriene som gjør at du kan få reductil med legen på lovligvis så får du pes av meg iallefall!

Dessuten har du sagt at du har spiseforstyrrelser, og da er det andre veier du bør gå enn å slanke deg med piller.

Utrolig hvor slappe mange her er i forhold til legemidler. Piller og skalpel er ikke svaret på alle skavanker. Noen ganger koster det å få det man vil ha.

Vel... Nå har jeg aldri tatt lett på legemidler og kommer nok aldri til og gjøre det heller... Og at det koster det vet jeg.. Har gått ned over 30 kg for egen maskin..., og trener ikke noe mindre nå en når de forsvant.. Så iforhold til hva jeg trener og spiser skulle man tro at kg ene forsvant av seg selv.., men slik er det desverre ikke.. =( Dere kan dømme meg så mye dere vil.. Men når alt kommer til alt vet dere kun hva dere får høre her inne... Og om det er nok for dere til og dømme en person??? Så dere om det.. Fortsatt min kropp og mitt liv.. HI

LYKKE TIL med bruk av reductil. jeg havnet på sykehuset på grunn av bruk av reductil 15 mg. det var særdeles gøy å sitte der og tro jeg kom til å bli invalid på grunn av blodpropp. så viktig er faktisk vekttap.. ikke sant? så ALDRI bruk reductil uten lege! det er et farlig legemiddel!

og for det andre "bruke reductil til du har nådd målet"? den slutter å funke. etter en stund spiser du piller som ikke gjør noenting for deg, bare øker faren for farlige sykdommer og tømmer lommeboka. så velkommen i klubben. du kan herved kalle deg like dum som meg.

Kjære HI.

Du sier at vi kan dømme deg så mye vi vil, og at vi kun vet det vi hører her inne og spør om det er nok til å dømme en person....

Eneste jeg har å si til det er "hallo i luken" Du må vel skjønne at folk reagerer!!!

Ellers så får du fortelle historien din fra A-Å så kanskje vi forstår at en med normal BMI starter med reductil...

Greit, det er din kropp og ditt liv... Men se litt rundt deg, har alle så mye bedre,slankere kropp enn deg.

Annonse

Når du vet bivirkningene, og lievel tar de må du ha et slapt forhold til medisiner.

Og, selvfølgelig går du ikke ned mer!! Du sier du spiser det ssamme og trener like mye og ikke går ned. Når du har gått ned må du spise enda mindre for å gå ned. Kroppen trenger mye mer energi for å opprettholde livet (basalforbrenningen) i en kropp på 80 kg enn på 60 kg. Du forbrenner også med på å løpe 1 km når du er 80 kg enn 60 kg.

Poenget mitt er at det som er verd å ha, det koster. En annen god leveregel er at det som ser for godt ut til å være sant, ofte er nettop det.

Og, hvis historien din var så speiell at det rettferdiggjorde å bruke reductil, ja da hade du fått det av legen. Så ja, jeg dmmer deg, og synes at det er utrolig dumt gjort. Tenk deg om en gang til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...