VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 hm.. nå har jeg kjøpt CBtest som kan tas tre dager før.. så har jeg mulighet til å teste, orker ikke all denne ventinga! Seriøst som påkjenning dette er! all ære til dere som holder ut periode etter periode.. hm. så da spørs det da. om jeg skal ta en test i morgen tidlig.. eller om jeg skal klare å vente til helgen og IKM.. *argh* Mannen min vil helst jeg skal la være å teste før over helga dersom ikke tr kommer i mellomtida. "hvis ikke kommer du ikke til å kunne tenke på annet" Ikke tenke på annet?? jeg tenker allerede ikke på annet.. oi. Beklager. dette blei syting. hehe ikke meningen det. men ejg har visst ikke nerver til dette her jeg..
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Åhhhh.... SPENNENDE. Jeg er jo like spent som deg jeg med deg.
pie82 Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 heia... sliter med akkurat samme problemet..testene ligger i skapet å roper på meg...har IKM søndagen...vet ikke om æ ska ta i morra eller vent te hælga...off bli smårar av herre æ...hehe
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 akk, ja. klarer ikke tenke på annet. satt på forelesning i dag med kvalmebølger og hodet fullt at gravidtanker.. hehe mistet matlysten fullstendig i det siste også, men spiser som en hest når jeg først spiser.. sikkert fordi jeg gruer meg så mye. gruer meg for hva det vil innebære om jeg faktisk tester positivt. gruer meg for å bli så utrolig skuffet hvis jeg tester negativt. og så blir jeg jo ikke mindre kvalm av å ikke spise. og får ikke mer matlyst av å være kvalm. jeg tror sørenmeg jeg tester i morra tidlig.. vil ikke utsette skuffelsen jeg. bare.. bli ferdig med det. æsj!!
Ninna Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Jeg og lovte samboeren å vente til fredag før jeg skulle teste. Greide ikke vente jeg, så på fredag får jeg bare spille overrasket! hehe, neida, må nok fortelle han det idag, greier ikke holde kjeft jeg!
pie82 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 kjenne mæ igjæn der ja...greie itj å konsentrer mæ 100% om nå...dæm bynne sikkert å lur på jobben snart, koffor æ e så fjern.hehe Har lyst te å teste i morra tidli æ å..men d e jo 3 daga før æ forvente IKM.så d e itj sikkert at d slår ut sjøl om æ skulla vorrae gravid...nei æ veit itj helt æ, men bli rar av den ventinga..
VinterSol+2 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 haha, det verste er jo at jeg har fått spørsmålet "er du gravid?" flere ganger på skolen siste dagene. og jeg har ikke sagt noe til noen om at vi prøver.. men det er klart, jeg er vel kanskje litt fjern, uten matlyst og sånn.. Jeg har ansvaret for et svært arrangement i helga, og det er mye greier i forbindelse med det. jeg tenker nå som så at dersom jeg tester nå, og tester negativt, så klarer jeg kanskje tenke klart og fokusere på alt det jeg har å gjøre nå fram til og i løpet av helga.. men hvis jeg skulle testa positivt da?! herligheten. er vel det mannen min er redd for, antar jeg. da hadde ejg bare virra.. hehe
pie82 Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 hehe...kan sje for mæ d ja...har æ testa positivt har æ gått rundt i halvsvime...hehe... lykke te med testinga da...krysse fingra og tær for dæ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå