Gå til innhold

Tegningsblødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det tydeligvis begynt å skje "noe" her... Har/har hatt såkalt tegningsblødning, var en tur oppom KK i går kveld og fikk bekreftet at det var det det var :) Tok sparketest, men alt var fint med babyen, jeg hadde vel 1 cm åpning men ingen rier (bare kraftlige kynnere). Jeg hadde ikke slik blødning sist... noen med erfaring som kan si noe om hvor lang tid etter en slik blødning det tok før fødselen startet? Er så spent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist hadde jeg tegningsblødning mandag morgen, og natt til onsdag kom pjokken ut. Det er nok ikke så lenge igjen nå! :-)

Skrevet

Min forrige fødsel startet med tegningsblødning mandags morgen og eg fødte natt til tirsdag (ca 18 timer etter) Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde tegningsblødning da jeg var i uke 34, nå er jeg i uke 38. Det er ikke alltid at babyen kommer sånn med en gang. Jeg har også 2 cm åpning som jeg har gått med i ca en mnd nå. sier dette for at du ikke skal bli alt for skuffet dersom det ikke skulle skje noe i løpet av noen få dager. Men det har jo også litt betydning hvor nærme du er terminen.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :) Har jo termin på lørdag... og i dag har riene begynt så smått... veldig uregelmessige, vonde, men ikke helt uutholdelige ennå, men det er definitivt noe på gang. Håper ikke det stopper opp igjen da eller tar alt for lang tid...vil gjerne møte gullet mitt i dag jeg, selv om jeg gruer meg også!!

Skrevet

oj oj lykke til da du! ut å gå i trapp for å holde riene i gang da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...