Gå til innhold

Ledig dagmamma i Bærum, 2 dager i uken!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Keiko!!! :)

Synes dessverre det blir litt mye... dere har ikke mulighet for 2 dager i uken da?

Har et dagbarn 4 dager i uken nå, men slutter fordi jeg synes det er for mye, så tror 2 dager vil være helt ypperlig!

Annonse

Det var synd da :(

men hvis det blir krise hos dere, og dere ikke finner noen innen du begynner å jobbe, så kan jeg godt passe gulljenta i en overgangsperiode liksom?!

Går bare fint her, vilde har så smått begynt å gå, skikkelig stas! :o) Og snart blir hun 1 år også!!

Dere da, alt bra??

Hej!

Jag skulle gärna passa din lilla dotter, har goda referanser och lång erfarenhet av barnepass. Kommer fra den 24 october begynna och passa på en liten gutt som fyller 1 år i october och söker nå en liten lekvän till han...

låter detta intressant?: )

Mvh/ Karinannika

hei!

er mulig jeg kan få til slik at vi bare trenger vdagmamma 2 dager i uken. er det da intresant? hadde tenkt da tirsdag og torsdag.

og evt start fra neste uke. hva skulle du da gatt betalt.

sorry hvis jeg maser mye nå :)

Hei!

Ja det er absolutt interessant vettu :)

Men skal ha det dagbarnet jeg har nå sannsynligvis ut oktober, hvis han ikke starter litt før i barnehagen da, er mulig det... men om ikke, kan det bli litt mye med 3 barn i 2 uker, men klarer jo det! ;o)

Hadde vel egentlig tenkt 2000 i mnd svart for 2 dager i uken, for nå tar jeg 4000 for 4 dgr. Men ellers høres det supert ut m tirsdager og torsdager :)

Annonse

hei hei!

2000 er vel greit det, hadde tenkt og begynne på jobb neste mandag jeg...men om det blir for mye for deg skjønner vi det. men jeg lager middag nå så vi kan vel snakkes på msn senere?

men hold av plassen til oss da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...