missmam Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hørte det er 3D UL i porsgrunn... Er det noen her inne som kan skaffe meg tlf nr dit?? Hadde blitt så glaaa om dere kunne skaffe meg det!
Mamman til Brage Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tror faktisk det er 4D som er i Porsgrunn, var i allefall det jeg hørte Men det er iallefall Dr Knut Heldaas som har den 4D greia. Nr og adr er: Heldaas Knut Vestreg. 21, 3919 Porsgrunn 35 55 95 60
Storebror & Lillebror Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hei hei, Tror også det bare er 4D i Porsgrunn. Men det er ikke Heldaas som har det. Det er bl.a. Thyra Giæver. De holder til i Olavsgt. 26 C i Porsgrunn sentrum. Tlf.: 35 55 81 11
Mamman til Brage Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 halla, Heldaas har fått det han og er flere som har vært hos han nå, ikke lenge siden han fikk maskienen så det er flere som har fått time der til redusert pris for at han skal bli vant til den, og øve seg litt
Storebror & Lillebror Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Ok, det visste jeg ikke. Da jeg spurte legen min, for tre uker siden, om en henvisning til ul, lurte hun på om jeg ville prøve den nye 4D ul eller om jeg ville til Heldaas igjen. Jeg valgte 4D og fikk henvisning dit, men bestilte ikke time likevel. Har jo ikke så lenge igjen nå, og det er jo litt sant som noen sier at når det er så kort tid igjen får du sett hvordan babyen virkelig ser ut - og det er jo moro og spare litt av den spenninga til første møtet
Mamman til Brage Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 ja det er sant, og når det er så kort tid igjen så er de jo så store også, så det er veldig vanskelig å se noe som helst Hehe ja er ikke lenge igjen nå har jo bare 5 dager igjen jeg :s Kansje jeg kommer med en liten baby på armen neste treff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå