Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått, helt plutselig, så stor mage. Den poppa ut på ei uke, og jeg måtte ut å kjøpe mammabukser. Dette skjer selv om jeg bare har lagt på meg et par kilo, (jeg er ellers en normal slank jente på 24).

Jeg synes det er litt tidlig.?? Er det noen andre som har fått mage så tidlig? Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 13, altså 12+0 og har mage;-)

dette er mitt andre sv.skap, så det kan ha noe med saken og gjøre, da:-) ellers så måtte jeg ty til mamambukse i uke 10:-) hehe

Skrevet

Debuterer med mammaskjørt idag; 16+1. Har også kjøpt bukser. Er førstegangs, men såvidt jeg kan forstå er alle varianter vanlige.

Skrevet

Du har nok rett, alle svangerskap er ulike.

Egentlig koser jeg meg med min store mage...Men jeg har ikke hatt ultralyd enda, og tanken på tvillinger slo meg akkurat...

Skrevet

Jeg måtte begynne med mammabukser i uke 14. Har framoverliggende livmor, er andregangs, så magen kom fort. Var ikke mest pga dårlig plass i de vanlige buksene/skjørtene, men fordi det var så utrolig ubehagelig hvis noe strammet nederst på magen, der livmora lå og pressa seg utover. Blæh :( Nå er jeg i uke 27, og har STOR mage :)

Skrevet

Jeg var ute og kjøpte mamma bukser rundt de tider, så jeg tror det er ganske normalt. Bedre å gå i noe som er komfortabelt og som ikke strammer:)

Skrevet

jeg er vel heller litt omvendt...er i uke 19 og har såvidt fått en bitteliten bul...de fleste av klærne mine passer enda...!

Men jeg har lagt på men noen kilo, men ingen på magen føler jeg.

Skal på ultralyd på torsdag :)

Skrevet

Jeg måtte gå til innkjøp av mammabukse for ei drøy uke siden, er 16 uker nå. Så er nok helt normalt :) Ble plutselig veldig behagelig å ha på seg bukse...

Skrevet

starta med mammabukse i uke 8, pga jeg taklet ikke ting som strammet+ at magen kom enormt fort, selv om jeg gikk ned i vekt. start når du føler for det, venter 1 barn, førstegangs, vi har alle ulike kropper, gjør det du synes er best

Skrevet

jeg la på meg ekstremt fort.. magen kom med en gang... de vanlige buksene mine ble fort trange... dessuten så er mammabukser veldig gode å gå i...

Skrevet

Jeg er 13+5 og har begynt med mammabukser. I går brukte jeg min største vanlige bukse på jobb, og må bare innse at den er alt, alt for trang! Magen er blitt så stor at det vises godt, og jeg begynner nesten å bli bekymret for hvor stor jeg skal bli til slutt. Håper det stagnerer litt etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...