nummer 3 kommer i desember Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Nå er vi tilbake fra ultralyd. Vi får ei lita tulla 3. mars 07. Marie skal bli storesøster til ei jente. Dette blir moro. Det var ikke tvillinger der som så mange har spådd. Vi synes det var greit. Det holder med en om gangen. Alt sto bra til. Jeg har endret nicket mitt fra endelig 07.03.07 til ei lita tulle 03.03.07. Gleder meg til å få rapport fra alle dere andre som skulle på ultralyd i dag. Ha en fin dag alle sammen.
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 åå.. sååå koselig da:) vi var på ul i uke 19, men vi ville ikke vite noe:) er i uke 22+3 nå.. lykke til videre da:) klemmer,
go`gutten +go`jenta Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hei. Tror jeg så deg i gangen , jeg satt på venteværelset. Hvis du har mørkt hår og briller.. Vi får visst også en tulle , den 14 mars. Har gutt fra før, så det var gøy. Hvordan så dere kjønnet? Var det tydelig? Hos oss så vi tre små streker..Som hun mente var jente organ.
nummer 3 kommer i desember Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ja jeg har mørkt kort hår og briller. Tenkte ikke å se inn på venterommet når jeg gikk ut igjen jeg da. Hun så de strekene som du sa, mente det var jente da. Hun var veldig koselig og flink synes jeg. Fikk med oss 8 bilder hjem, så hun veldig tydelig.
ballong Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Hei gode venn;) Hurra! så moro! Tenkte jeg måtte inn og se om du rappoterte noe som kunne avsløre deg etter ultralyd i dag- siden Telenor er så sint på meg...sees i morgen. Klem klem klem
nummer 3 kommer i desember Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2006 Avslørt der gitt. Er jo ikke noe som er hemmelig da. Glad for at alt sto så bra til. Vi ses i morgen. klem
ina:) Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulere så mye med den velskapte tulla )))))
nummer 3 kommer i desember Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2006 Hei alle sammen. Tusen takk for mange hyggelige gratulasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå