klara kaspara Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 jeg reiser til gran canaria i morgen. har fått tabletter som skal utsette mensen. problemet er bare nå at jeg skulle hatt mensen den 30. septemter og har ennå ikke fått den. jeg har til vanlig regelmessig mens, så jeg tenkte at da kan d kanskje være noe på ferde. d står jeg skal ta tablettene 3 dager før ventet mens, men d har jo allerede vært. så spm mitt egentlig om dere syns jeg skal forsøke å begynne på de nå eller om jeg skal vente å se. er jo så kjedelig å ha uka når du først er der nede lissom.
starfire Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Av redsel for aa vaere gravid og ta de pillene hadde ikke jeg turt aa ta de... men det er meg, da.
*panama* med to søte små Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Ta en test så du finner ut om du er gravid eller ikke...;o) Er du gravid slipper du mensen og er du ikke kan du sikkert ta de tablettene nå;o) Er ingen lege,men hadde nok ikke tatt de uten å vite om jeg hadde vært gravid eller ikke...
klara kaspara Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 takk for svar=) d er lissom så vanskelig syns jeg. fordi jeg hadde en spontan abort for litt siden. å vil da heller ikke teste for tidlig i tilfellet jeg blir skuffet.
*panama* med to søte små Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 åja,det skjønner jeg.. Men står det noe i tablett vedlegget om du kan ta det om du skulle være gravid? Hvor på gran canaria skal dere?
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ta en test i tilfelle du er gravid nå og ikke ta sånn utsettelse tabletter nå da siden du ikke har fått mensen. Jeg utsatte mensen i 2 mnd med p-pilla. Jeg var jo ikke gravid da såklart, men min erfaring så skal jeg aldri utsette mensen mer med p-piller i hvertfall. Fikk så kraftige magesmerter etterpå. Men ikke sikkert det skjer hos deg om du skulle ha utsatt mensen.
klara kaspara Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 d står hvis man er gravid skal man ikke ta de. d sto også at en lege skulle sjekke deg ut for sånne ting før du fikk de utskrevet. men jeg var ikke innom legen engang jeg. skal til en plass som heter arequinequin. skal visst være veldig flott der. så gleder meg som et lite barn=)
klara kaspara Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 nei er igrunn skeptisk til alt syntetisk man putter i seg. har en kronisk muskelsykdom så har jo blitt en del sterke tabletter opp igjennom. prøver å kutte ut så mye jeg kan nå da. så er ikke helt begeistra for de kan du si. men på den annen side er d ganske kjedeolig å ha den den uka du er der nede å da.
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Ja det skjønner jeg. Var derfor jeg utsatte mensen med p-pillene fordi jeg skulle til syden. Var jo kjekt, men fy søren for et helvette jeg hadde med magesmerter etterpå fordi jeg utsatte den. Da kan du tru jeg angret etterpå. Var så vondt at jeg trudde jeg hadde fått blindtarmbetennelse. Unner ingen så kraftige magesmerter etter utsettelse av mensen. Men kan jo hende det bare var meg som var uheldig.
klara kaspara Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2006 hmmm. jeg trur jeg skal følge rådet ditt å prøve å la være. får heller ta d som d kommer. kan jo ikke være bra å "rote" til for mye i syklusen heller. Men du kan vel ikke kjenne etter om du kjenner noe på meg da? vil ikke mase syns alle maser på deg stakkars;) men tør ikke å ta en tewst enda i tilfelle jeg blir skuffa. bor i tillegg i ei lita bygd så alle vet jo alt om alle...! men kan du ikke så er d helt i orden å Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå