Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Prinsesseull til jentene mine. Bukse til hun største og hel dress til den lille. Men nå er jeg litt i tvil; skal man bruke dette rett på kroppen eller som mellomlag under vinterdressen? Var liksom det siste jeg hadde sett for meg. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt sånn dress jeg også. Vi skal bruke den rett på kroppen. Frem til det blir altfor kaldt ute, så kommer vi til å bruke bare denne under vinterdressen. Blir det kjempekaldt, så gjør vi nok kanskje som du har tenkt. Da blir det vel ullbody og stilongs under og så janusdressen og vinterdressen. Men jeg tror det holder lenge med Janusdressen og vinterdressen (og evt en ullgenser).

Skrevet

Har den serien til jentene her også, og bruekr det som mellomlag. Undertøy under ja..

Skrevet

Vi har regnbueull, og dei er vel make som Prinsesseull, berre andre fargar. Vi bruker den som mellomlag, synest det ser så ekkelt ut med glidelåsen rett på kroppen. Har ullbody og -strømpebukse under så sant ikkje alt er i vask ;o)

Skrevet

Skal ikke denne ulla rett mot kroppen for best effekt da. Det var det jeg trodde. Jenta mi bruker prinsesse Janus ull body og longs rett på kroppen da hun sover siden hun sparker av seg dyne. Jeg har villat ment at den skal rett mot kroppen.

Skrevet

Det kommer an på om du har kjøpt ull-body/undertøy eller den ull-joggebuksa og ull-dressen. Vi har litt av begge deler. Bruker ull-body/undertøy rett mot huden. Vi bruker ull-dressen med noe under, gjerne ull det også. Da holder de seg bra gode og varme ja...

Å, nå fikk jeg lyst til å kjøpe masse mer ull-klær igjen. Synes Janus har så mye fint!

Skrevet

Mine to store har rengbue genser og bukse som nattdress om vinteren. Rett på kropp. Jenta mi på 1 år har body og joggebukse i prinsesseull rett på kropp og den dressen med glidelås over undertøy. Men som cat sier så skal selvsagt ull rett på kroppen, men undertøyet jeg bruker under er da også ull :-)

Skrevet

Klart at ulla har best effekt når den er rett på kroppen, men det betyr ikkje at alle ullplagg er meint som undertøy. Det er sjølvsagt opp til den enkelte å velge kva dei vil ha inntil huda, men vi velger altså å ha body og strømpebukse innerst, og så ulldress utanpå. Det er jo for kaldt å ha berre ulldress, og så synest eg glidelåsen er litt "ekkel" inntil kroppen.

Har kjøpt nattdrakt i ull frå Janus (babyull) som han brukar om natta.

Skrevet

hvor får man kjøpt regnbueull?

Skrevet

Vi kjøper det hos Coop OBS. Kostar ca 250,- for ein ulldress.

Skrevet

På kalde dager har vi ull som første og som andre lag. Janus Prinsesseull har strømpebukser og bodyer man kan bruke som undertøy. Personlig liker jeg ullundertøyet med silke fra Nøstebarn best (men det er jo litt dyrt da..) Er i alle fall best til de med eksem, prinsesseulla er jo litt grovere og inneholder polyester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...