Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg får jo ikke lagt den ned så den får plass i bilen om jeg har ryggen mot meg og ungen ser ut på verden... Når jeg legger ned vogna da, så blir den altfor lang, for ryggen legger seg en vei, mens håndtaket legger seg den andre veien. Skjønner? Så jeg må snu sittedelen med beina mot meg hver gang jeg skal ha den i bilen. Fryktelig tungvindt...
Blue Lady Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 legg ryggen helt ned, mortsatt liksom...brett den på en måte. Håndtaket må være der, men du kan jo knekke den delen man kan regulere så masse mot resten av vogna som mulig så blir den ikke så lang.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Kan jeg legge ryggen ned på sittedelen? Er det det du mener?
Blue Lady Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er så dårlig å forklare. Altså legg ryggen helt ned mot sittedelen. Mulig du må ta styret litt opp for åfå det til. Det er egentlig sambo som legger den sammen, men husker dne ble veldig liten sammenlagt i sommer når vi kjørte på ferie!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Og du har ungen med ryggen mot deg da, sånn tolker jeg det...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Takk, da må jeg ut og prøve det! :-)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, og den blir enda litt flatere dersom du løsner den ramme-greien på setet (står helt stille for meg - husker ikke hva den heter, men den sikkerhets-greia som er i tillegg til setet, som kan løsnes på den ene siden). Da får du ryggdelen heeelt ned mot setet og da blir vognen ganske så flat )
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, den bøylen... Løsner den først, så slår jeg ned ryggen helt mot sittedelen og så slår jeg vognen sammen med håndtaket brettet tilbake over ryggdelen... Skjønte du det? Ikke lett å forklare...
Surf & turf Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Vi bruker å feste bøylen over ryggen etter at vi har gjort som beskrevet over her. Vogna blir ikke så stor da. Håndtaket knekker vi mot midten av vogna.
Blue Lady Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 ja du tar av bøylen, legger yggen under den og setter den over ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå