Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Lurer på om vi er flere fra kommunen her?
tessa23 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei. Jeg bor i malvik. Venter mitt første i mars. Har vært kjempe artig å blitt kjent med flere i kommunen. min msn adresse er: [email protected].
rampen_ Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 hehe.. jeg gjør:) spennende. hvor i kommunen bor dere da? jeg bor i indre..:-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bor i Malvik! Venter andremann i januar. Dvs andre jente..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Så moro at vi er flere. Hommelvik her:)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bor også i Hommelvik! Når har du termin da? Første? Andre? Tredje?
rampen_ Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Æ å:-) fra Hommelvik altså... Hva med å snakkes på msn, da jenter? come on!!! Spent på dere jeg nå..:-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Har termin i april. Førstemann her. enn dere?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 HOHOHO, Æ BOR I (sorry, her har gutten vært å fiklet:o)) i Hommelvik. E dåkk heim om dagan og eller? Æ e d, å har veldi lyst t å bli kjent me nånn, å itj minst finn på nå om dagan. Har en sønn på 18 mnd fra før, og har termin 15 desember.
rampen_ Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 jeg går på skole, da..:-) har ei datter på 3,5 år, som er i bhg:-) spennende:-) noen som har lyst å chatte på man eller?
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, nå ble vi litt close.. Men chatte, hvordan gjør man det? Må vel nesten ha emailadressene for å møtes på MSN, eller mener du her inne på BIM? Jeg har også en datter på 3,5 år, kanskje de går i samme barnehage?
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Er 50% sykemeldt men drar ofte til fysioterapi og til ekstra oppfølging på sykehuset så jeg er lite hjemme om dagene. Kunne kanskje finne på noe en ettermiddag ja, hva med å møtes på Rampa? Ikke akkurat for å ta en øl, men kanskje en farris.. Når?
rampen_ Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 vært veldig greit å snakket litt på msn først da:-) eller evt. her inne om du/dere vil det:-) ja, må ha en e-mailadresse for å lage seg en msn-konto.. om dere ikke vil snakke på msn, så kan vi avtale tidspkt for å chatte her inne.. ok? Litt spent på hvem dere er , jeg:-) Jeg selv er ei jente på 24 år, gift, harei datter på 3 1/2 fra før, leier leilighet sammen med min mann. Jeg studerer til å bli lærer ved Høgskolen i Nord-Trøndelag, og går der på 3.året. Hva med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå