Gå til innhold

April: hei jenter.......lenge siden jeg har vært innom

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden sykemeldt som dere sikkert skjønner. Operasjonssårene begynner å gro og jeg føler meg i bedre form.....har vært skikkelig grøggy noen dager. På mand kom svigers fra Bergen så nå har jeg barnepass hele døgnet nesten....deilig.....

I går la jeg snuppa kl 1945 og kl 0730 måtte jeg inn å se om det var liv i ungen. Fikk ikke sove lenger fordi jeg ble urolig siden hun ikke hadde gitt fra seg lyd siden hun ble lagt om kvelden...

Nå kom visst svigermor hjem med gullet etter en laaaang tur så nå må jeg visst stikke.....

snakkes seinere jenter

Fortsetter under...

hei du!

har tenkt så mye på deg disse dagene, håper det går så bra som det kan gå etter en sånn hendelse. tenkte egentlig å sende deg en mail, men nå kan jeg jo hilse litt her :o)

godt å høre at kroppen din har det litt bedre i det minste - og sikkert digg med barnevakt; tipper ida koser seg også :o)

her er jeg i full gang med kartlegging av syklusen min *fnis* jeg virker sikkert kjempedesperat som har anskaffet meg både el-tester i bøttevis (strips denne gangen) og fikk termometer med to desimaler i posten i dag, men jeg syns bare det er litt artig med sånne vitenskapelige ting. og så blir jeg jo veldig godt kjent med kroppen da - kanskje jeg kan klare meg uten hormonell prevensjon senere også? dårlige erfaringer med ørti sorter ppiller i alle fall...

håper du klarer deg fint, kjære kanin og husk at vi (og jeg) er her hvis det er noe vi kan gjøre!

*klemmer - så mange du vil ha*

Så bra at du får avlastning med lillepia da! Håper du blir frisk raskt, men ta tiden til gode og ikke stress.. blir ikke så mye bedre da! :)

God bedring!

Mange klemmer fra Monica og Natalie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...