Gå til innhold

NY Juhu-tråd! Bruk denne dere som vil bli spådd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei juhujenta!:)

Lurte på om du kunne spå meg?

Gjør dette for morro skyld for å se!:-)

Vi er i 8pp,og jeg har ikm 9 oktober!

Symtomene mine er

Slapp og trøtt,kvalme av og til,luft i magen,knip av og til,veldig rare følelser i kroppen....mensmurringer......

takk på forhånd!:)

Håper å bli kjent med deg her også!;-)

klem

Hei på deg juhujenta!!

Kanskje du ville spå meg også?? Har aldri blitt spådd før, så hadde vært kjempe morro om du kunne gjort det!!

Vi har vært prøvere siden juletider fjor, (altså 05) så vi håper virkelig at jeg snart blir gravid. fikk mensen på lørdag, så september var ikke måneden vår.. kanskje du ser om det snart er vår tur!!

Hadde vært kjempe morro!!

på forhånd takk!!

klem fra meg:o)

Annonse

Prøver meg her jeg å da:)

Jeg født 05.07.77

han 24.06.77.

Har ei jente på 8 år å en gutt på 3.5 fra før.

Er på dag 14.

Må bare si et jeg syns du gjør en super jobb,å bare det at du orker:)

Hei Juhujenta!

Du følte deg usikker på meg sist. Men klarer du å føle på deg graviditet på meg i år? Det er veldig spennende dette, går inn i avslutningen på mine studier nå, og ønsker meg sånn en spire!

Har ikm 27 okt nå, huff så lenge til!

Hei Juhujenta (prøver å legge inn her også)! ;o)

Jeg er på dag 12 i syklus... Har masse (MASSE) blankt slim og murringer i magen. Føler meg støl i korsryggen og nedover rumpe og lår... Jeg har ikke positiv eltest, men det er to streker der, men de er like sterke (de har vært slik i to dager nå). Har aldri vært sånn før... Rett etter at TR begynte å avta, fikk jeg helt friskt rødt blod i trusa, ca dag 6...

Hva skjer med meg...? Er det bare EL som er rett rundt hjørnet eller er det noe annet...?

Please, kan du se på meg...?

Født: 020680

Annonse

Er jeg gravid?

To uker siden eggløsning imorgen, ingen mens i sikte, ikke spotting heller. Men har smerter i underlivet, nesten som urinsveisinfeksjon?, men konstant + mensmurring på 3 dagen nå.

Hadde spontanabort i mai, og hadde da samme type smerter, så jeg er derfor redd for at det blir spontanabort også nå - hvis jeg da i det hele tatt er gravid.

Håper på svar.

Hei Hannahღ - ønsker spire

Føler meg usikker enda. Men noe sier meg at du blir gravid innen dette året er ferdig. Eller rett over nyåret.

Masse lykke til=)

PS...Vi har IKM nesten likt. Jeg har IKM 29 okt.

Hei juhujenta!

Jeg lurte på om du kunne føle noe om evt.når jeg blir gravid?

Venter EL i slutten av uka, har sex hver dag, for å stoppe når EL-testen viser positiv!

Det er fordi vi prøver påvirke kjønnet slik at det er større sjanse til at det kan bli jente denne gangen!

Prøver ut teorien at sex før EL gir jente! Stemte med gutta, da hadde vi sex dagenfør/på EL dagen!

Hei dollypopp

Jeg ser graviditet på deg, men at dette kan ta noe tid. Har dere vært til utredning? Noe sier meg at du kommer til å bli gravid rett over nyåret, eller mulig ved juletider.

Krysser fingrene for at du er gravid nå.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...