Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Og hva forbinder dere med navnet. Jeg synes det er et nydelig navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg synes robin ..hm.. ikke er så veldig fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes det er fint. Forbinder det med en skikkelig luring, som er litt ramp men snill samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 4. oktober 2006 #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg forbinder det med alenemor på østkanten. Jeg synes ikke det er et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvilken østkant? I Oslo? Jeg bor på østkanten i Oslo, og kjenner ingen som heter Robin. Barna her heter stort sett det samme som alle andre steder, bare litt flere internasjonale innslag. Synes foresten Robin er fint, men pass på å uttale det Robin og ikke Robbbbbin. Da klinger det ikke fult så fint lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns det er litt "harry" navn. Liker det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes også Robin er litt harry, som Ronny og Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #8 Del Skrevet 4. oktober 2006 Min samboer ønsket Robin, men jeg fikk akkurat de samme reaksjonene som du har fått nå... Så vi slo det fra oss. Robin er da et ok navn, men jeg tenkte også på en liten ramp når sambo kom med det navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 Enig med deg, det er nydelig! Liker det kjempe godt. Kjenner en Robin som er blitt 2 år nå, og han er en nydelig liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 5. oktober 2006 #10 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke fint. Pøblete assosiasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 6. oktober 2006 #11 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg bor på østkanten, og kjenner ei trygdet alenemor som har en sønn ved navn robin... Ellers vet jeg om et tvillingpar som heter kevin og robin. Synes det er veldig harry, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #12 Del Skrevet 8. oktober 2006 Robin faller ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #13 Del Skrevet 8. oktober 2006 Så hvis en trygded alenemor kalte sønnen sin det navnet du har som favorittnavn, så ville du unngått det? Jeg blir stadig overrasket over hvordan fordommene blomstrer her inne. Folk er blitt relativt flinke til å skjule fordommer overfor mørkhudede, men alenemødre blir fortsatt hakket på og indirekte kalt for dårlige mødre. Det er virkelig skuffende. Nå er ikke jeg alenemor selv, men har venninner som er det, og de er minst like oppegående som alle andre mødre. Robin er foresten et fint navn, synes jeg. Før syntes jeg det var harry, men etter å ha møtt noen som heter Robin, så har jeg forandret oppfatning. Er jo gjerne slik :-) Synes du skal velge Robin hvis du liker det, og drite i noen av de fordommsfulle folka her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #14 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjenner to som heter Robin og begge er såkalte pøbler, så jeg får selvsagt sånne assosiasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå