Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen her som har opplevd falsk positiv på clearblue digital? Jeg tok en test i går,den viste gravid. Så tok jeg en i dag også men der sto det ikke gravid. Har tatt to vanlige clearblue tester også de var negativ. Flere som har opplevd dette? Var dere gravid eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 historien min er at jeg virkelig var avhengig av pepsi max .. pluteselig kunne jeg ikke klare det mer så jeg tok for moro en test.. der var jeg vist gravid =) hæ? tenkte jeg for har fått vite at jeg ikke kan bli det uten hormoner har vist noe polesystiske greier i eggstokkene mine.. så jeg tok 2 til de viste det samme "gravid" =) noen dager etter hadde jeg veldige kramper i magen og reiste på legevakta.. der sa jeg det som det var" jeg tror jeg er gravid og har veldige kramper" jeg ble ettervært sjekket ny prøve + røntgen der viste det seg plutselig at jeg IKKE var gravid men legen mente jeg hadde forstoppelse.. lol. ble sendt opp på en avdeling og kan trygt si jeg ble renset .. hehe *flaut* noen uker etter var jeg hos min far på evje bor til vanlig i oslo.. fikk ikke sove og det første jeg gjorde om morningen var å reise på legevakta igjen .. der viste det seg at jeg faktisk var gravid .. dagen etter på ul viste deg seg at jeg var 5 uker på vei og at jeg hadde vært gravid hele tiden.. så ja med meg gravid =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berma Skrevet 10. oktober 2006 #3 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg var faktisk 10 uker på vei og testen viste negativ, men jeg var gravid!! de sier at hvis testen er positiv er man gravid, den kan bare være feil andre veien dvs at den kan vise negativ selv om man er gravid, men ikke vise positiv uten man er d!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå