*3barns mamma* Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 trenger litt veiledning på hvilke vintersko jeg skal ha?? hva har dere kjøpt. har en sønn på 16mnd som bruker 21 i str
Monstermamma Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte goretex-sko fra Ecco på tilbud i vår. Veldig lette sko, tror det er viktig til disse småttisene. Ellers er det en test av vintersko i siste Foreldre & Barn, tror det var Coop sine som var best i test.
Hedge Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 coop sine starter på størrelse 25. Tror Viking sine også var bra i test
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Nei coop sine sko er ned i str 18. Bare spør i butikken.Vi har kjøpt str.20
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Det sto testen at de begynte på str.25... Du som har kjøpt i str.20, det er ikke noen andre fra coop da?? Vi hadde pony sympatex i fjor, kjempe fornøyd med de. Så vi har kjøpt de i år også!
Miapus Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har kjøpt viking goretex sko til snuppa vår. Håper og regner med at de er bra,for de var dyre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Nei det er samme sko. Har de på pulten her nå og det står Friends på dem og så er det festet en lapp på de der det står blandt annet at de var best i test 2005. Så jeg regner med att de bare har begynt å lage mindre størrelser.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Kjøpte nettopp ecco til jenta mi. De var dyre, men jeg tror de var derst det ! Hun går i naturbarnehage, så jeg legger stor vekt på skoene. Jobber selv i barnehage og har sett opp gjennom årene at goretex er best, sverger derfor til ecco.
-Juno- Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har også coop sine, og det i str 23 og 24. Så de finnes i mindre ja:-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har kjøpt superfit goretex sko til min snuppe som er ett år. Virker veldig lette og fine.
*3barns mamma* Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2006 tusen takk for så mange svar. jeg trodde også det ikke var hans str i di best i test men,da kjøper jeg di er det på obs jeg kjøper dem?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Ja de er på coop OBS, der jeg har handlet på Lade i Trondheim hadde de en plass for de fra str.25 og oppover og litt nermere veggen de fra str.18 til og med 24.
lille sjura Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Kommer vel an på hvilke type sko du ønsker. Jeg ønsket varme og pustende sko, og har kjøpt sko på Din Sko til 240 kroner. De er i skinn med ullfòr og er skikkelig gode og varme. I tillegg har de en gummi-kant nederst på skoen, slik at de holdes mer tett. I den testen det vises til var ikke disse skoene tatt med, aner ikke hvorfor. Er i alle fall veldig gode og varme vintersko:-)
Ranveig R Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Vi har kjøpt Ponny vintersko frå Haaland sko/Eurosko til guten vår på 12 mnd. Dei er i str. 21. Skoene skulle impregnerast før første bruk, og skal då vere vanntette. Varme og gode.
mammae:-) Skrevet 5. oktober 2006 #16 Skrevet 5. oktober 2006 Hadde superfit goretex til jenta vår i fjord når hun var 1 år, kjempelette og veldig gode sko for dei små. Brukte dei i søle og slaps og vart aldri våt gjennom. Har et par av desse i år også. . Coop sine prøvde vi i år men da sa hun "ikke denne ekle skoen på mamma"- en bestemt liten frøken som hvet hva hun vil ha..., virket mye stivere og tyngre en de hun har...
Blind Gudinne Skrevet 5. oktober 2006 #17 Skrevet 5. oktober 2006 Vi har også kjøpt Ponny vintersko til Lillefjert på 12 mnd- str 22.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå