Gå til innhold

Oktober: vil noen svare?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

som dere sikkert skjønner er dette første gang jeg er gravid, så lurer jeg litt da...! er i uke 37, huff 3 uker igjen :/ men i natt så har jeg våknet flere ganger av mens lignende smerter, som sitter mest på høyre side både i magen og litt langt ned i ryggen, har det enda.... kan dette bety noe? eller er det helt vanlig, noen ganger er det skikkelig vondt men så gir det seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg hatt mange ganger også.. er i uke 38 nå.. Det er bare livmora som trener seg.. Så lenge det ikke er regelmessig så er det ingen "fare"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er vondt hele tiden og ikke regelmessig, og smertnene er nede i korsryggen, kan det være bekkenløsning..det fikk jeg den siste uka..VONDT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite hvordan en fødsel starter for andre, jeg bare husker hvordan det startet for meg sist. Først slimpropp, så litt blødninger & neste dag begynte "murringer" som ikke var helt lik kynnerne så komme jevnlig ut over dagen, holdt vel på i 10timer før jeg skjønte at det virkelig var rier for i begynnelsen gjorde det jo ikke vondt, var bare ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være hodet som fester seg i bekkenet også. Kan gjøre vondt når den kommer lenger ned og presser mer på det som er nedi der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være så mangt... Jeg har hatt slike murringer både i magen og korsryggen (magen blir KNALLHARD som en ball) i en ukes tid nå... For min del er det modningsrier, har et par-tre cm åpning i livmorhalsen nå... Dette sa jordmor at jeg kan gå en stund med, så det er nok livmoren min som vil gjøre jobben sakte, og forberede seg godt... Nå er jeg imidlertid andregangsfødende... Sist gang jeg fødte merket jeg riene på formiddagen, og fødte morgenen etter, da hadde jeg ikke slike modningsrier først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...