Netty32 Skrevet 4. oktober 2006 #26 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye! Det går helt sikkert bra skal du se!
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 4. oktober 2006 #28 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye!!! Ønsker deg lykke lykke til:o)
Nickoline med 2 jenter Skrevet 4. oktober 2006 #30 Skrevet 4. oktober 2006 Nå ble jeg oppriktig oppriktig glad!!!! Hjerte mitt gjorde et hopp når jeg leste overskriften :-) Dette er så utrolig fortjent! Ønsker deg alt godt. Testet selv positivt i forgårs, og som jeg skrev burde statistikken være på min side etter 2 SA/MA. Og det burde den på deg og. Jeg har ikke selv turt å slippe jubelen løs, men har en god magefølelse. Skulle ønske vi kunne gått i dvale frem til uke 12. Men jeg skal følge med på hvordan det går med deg. Regner med jeg ser deg inne i juniklubben :-) Stor klem
jordbærsjokolade Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #31 Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk alle sammen, begynner nesten å gråte av all omtanken jeg:) Nå går jeg en skremmende, men også forhåpentligvis, en fin tid i møte. Håper jeg ser dere inne på 1. tri snart!! Stor klem fra meg:)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 4. oktober 2006 #32 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye! Kos deg med magen:-)
MathildeC Skrevet 4. oktober 2006 #33 Skrevet 4. oktober 2006 Superduperflott Elinelinea, dette har vi alle håpet på! Kos deg med tanken på en baby i magen, og ha det strålende inne på 1.tri! Klem!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 4. oktober 2006 #34 Skrevet 4. oktober 2006 Ååååh, elinelinea, så godt å høre! Gratulerer så mye til deg og kos deg med spiren! Krysser fingrene for at alt skal gå bra denne gangen! Klem:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. oktober 2006 #35 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye! Alle gode er ting er jo som kjent tre, så forsøk å kos deg med spira du! ( grab, grab...
Alba44 Skrevet 4. oktober 2006 #36 Skrevet 4. oktober 2006 Såå hyggelig å høre!!!! Vet jo at du som meg har slitt etter å ha mistet i MA, så dette var ekstra gledelig for meg å høre. Gratulerer masse!! Ønsker deg all lykke til med svangerskapet, og satser på at den lille blir i 9 mnd. :-D Klem,
Mrs. icsi og småen Skrevet 4. oktober 2006 #37 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer, ja! Alle gode ting er definitivt tre! Denne gangen sitter den! Håper og krysser alt jeg har for deg! Skjønner at du er redd, men du får prøve å kose deg litt med svangerskapet også! (sikrer meg litt babystøv, jeg også ) Stor klem fra
Siss75 Skrevet 4. oktober 2006 #38 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer såå mye med spira! ) Ønsker deg masse lykke til i tiden framover!
AniBer Skrevet 4. oktober 2006 #39 Skrevet 4. oktober 2006 Åhhh!! Gratulerer så mye!!! Dette har du fortjent!! Lykke til med den lille spiren og kos deg masse!!! *Gratulasjonsklem*
~Maja Mor~ Skrevet 4. oktober 2006 #40 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye!!!!!!! Skjønner godt at du er nervøs, det kommer jeg òg til å være hvis den td kommer!! Klem
GuttemammaTilTo Skrevet 4. oktober 2006 #41 Skrevet 4. oktober 2006 gratulerer!!!!!!!!!!!! lykke til videre og ta vare på dere selv i tiden fremover:)
Nette2 Skrevet 4. oktober 2006 #42 Skrevet 4. oktober 2006 Så fantastisk hyggelig:-)))) Jeg er veldig, veldig glad på dine vegne, lykke til over i 1. termin, kommer snart etter:-)))) stor stor klem
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #43 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så masse....det er så deilig med slike små innflyttere i magen! Denne gang mååå det bare gå bra for deg....mange lykkeønskninger til deg og familien din! Tar imot babystøvet med stor takk!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå