DK+2 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Ska te jordmor om 3 uke (e 13+3 idag), får man høre hjertelyd der? Syns å ha hørt at det finnes nåkka apperat man kan få høre det. Vil så gjerne det, men blei litt i tvil no. Nån som har erfaring på det området? Treng liksom en skikkelig bekraftelse på at alt e bra å sånn...
En liten mamma Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tror at i uke 16 er det like vanlig å høre som å ikke høre hjertelyden! Det kommer litt ann på hvordan fosteret ligger.. Det sa iallefall legen min til meg før vi prøvde om vi kunne høre noe -ho ville ikke at jeg skulle få panikk om vi ikke kunne høre. Men vi hørte hjertet, det slo så fort -165 slag i minuttet, og lyden er fantastisk!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg fikk høre hjertelyd i går! Er 14+6 i dag. Gled deg!
DK+2 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Korr bra! Håpe æ får høre hjertelyden då =) Glæde mæ!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 De gjør som regel det, men jeg var hos legen i uke...var det 14? Og de fant ikke noen hjertelyd. Men ikke panikk for det! UL viste at alt var bra men morkaken lå foran.
Frk. Vable Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg fikk høre hjertlyden når jeg var like langt som deg. Men det kommer jo an på hvordan fosteret ligger. Først var det veldig svkt, men så ble det mer og mer tydelig!! Men ikke bli redd om du ikke hører det. H*n kan ligger "langt nede"...
makkapakka med spire Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg fikk høre hjertelyden når jeg var 11+2, men når jeg var hos jordmor i uke 16 fikk jeg ikke høre den:O) så ikke bli redd om du ikke får høre det, men er helt utolig deilig følelse å få høre hjerte, alt blir litt mer virkelig da:O) gled deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå