Gå til innhold

Hjelp! Hun spiser lite...

Anbefalte innlegg

Hei! Har ei tulle som bare får mme. Og det har gått veldig greit helt til nå. Nå drikker hun bare litt av flasken og begynner å gråte ganske fort, drikker vel bare 50 ml før hun begynner i skrike. Hun er tydelig sulten før hun spiser og før spiste hun nesten 150 ml før hun ga seg. Synes også at hun har begynt å gulpe litt - det gjorde hun ikke før. Har prøvd med større hull i smukken, men da kom det for fort og alt endte på genseren. Har noen opplevd lignende eller har noen noen råd så hadde jeg blitt glad. Vi har altfor mange og små måltider om dagen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6552035-hjelp-hun-spiser-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste rådet jeg har er å ikke la henne få mat før det er gått 3 timer så hun blir sulten nok.

Blir det mye gråting så gi henne litt sterilt lunkent vann eventuelt med litt malt i for at det blir litt søtt dette fikk jeg beskjed om på HS.

Det fungerte på jenta mi for hun også hadde sinnsykt mange småmåltider.

Jeg hadde akkurat det samme problemet da gullet var ca 4 mnd. Det viste seg at hun begynnte å se sammenhengen mellom det å spise og det å ha vondt: Hun hadde Reflux. Få legen din til å henvise gullet ditt til barneklinikken så de kan finne ut av det. Bedre føre var. Min lille begynnte å gå ned i vekt før noe skjedde for oss, og da var jeg helt utslitt. Troppet opp på barnelegevakten og forlangte hjelp. Da fikk jeg endelig hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...