Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Har hatt vondt fra korsryggen og opp til der skulderbladene begynner siden fødselen! Ikke noe særlig!
Musse-M Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Vond rygg her og. Og nå som tulla bare blir tyngre, blir det neppe bedre med all den bæringen!! Går jevnlig til kiropraktor pga av altfor stiv muskuklatur som ikke er så lett å tøye ut selv.. men fyh så dyrt det er blir ikke så ofte nå lenger. Har også begynnt å trene igjen! Håper det kan hjelpe litt Har du vært å sjekka det ut ? Kan jo hende du har en anspent muskuktaur fra fødsel!
Ceci og prinsen. Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Åja, kjempeplaga. Kom under første graviditet for over 4 år siden, siden har jeg hatt over 90 behandlinger hos kiropraktor. Koster mye, ja - men er verdt det når det hjelper. Nå har jeg låsninger i bekkenet, som gjør at det låser seg også lenger opp i brystryggen. Stikker når jeg snur på hodet. Stiv og støl overalt føles det som. Massasje av musklene i ryggen/rompa hjelper.
To i en smekk:) Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Sikkert mange som har vond rygg etter fødsel. Blir jo en del bæring. Har tvillinger på 3 mnd som begynner å veie en god del+ jeg steller på gulvet siden de er 2. Det tar på ryggen. Super deilig å ta seg en tur til kiropraktor en gang i blandt.
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, har slitt med det siden førstemann som nå er fire år. Prøvd kiropraktor og fysioterapeut, men går nå til osteopat. Er noe helt annet, nå ser det endelig ut som jeg skal bli bedre i rygg og bekken. Osteopat dekkes ikke av trygdesystemet, men betaler gladelig for behandling som hjelper.
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Vond rygg her også men det kommer vel av at dattern min begynner å veie litt og jeg som bærer en del på henne kjenner dette godt
tullejenta Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 skal være sikkert... vanskelig med riktige arbeids og løfte stillinger med baby.. noen morninger forstår jeg nesten ikke hvordan jeg skal få han ut av senga. men bare jeg får trent regelmessig så blir det bra, kjenner det hjelper bare med ei økt, litt sryrketrening , noen yogaøvelser og tøying. det var bare det å få rutine på det igjen da
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 jypps, vond rygg her og..skal til kiropraktor snart! Må bare vente på lønning...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2006 Så kiropraktor hjelper ser jeg! Kanskje jeg skulle ta meg en tur ditt! :-) Har dårlig erfaring med kiropraktor, var der for flere år siden med nakken, men ble ikke noe bedre av det!
Meg+2gull prøver igjen Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 jaaaaaa jeg har vond rygg men det kommer att jeg er ryggoperert 3 ganger så det å bære på 9 kg unge er tongt i lengden ja!!! går til behandlinger..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 3 ganger? Kan jeg spørre hvilke operasjoner? Prolaps, avstivning? Er operert selv.
Meg+2gull prøver igjen Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 klart du kan . hadde brudd på virvelene pluss prolaps så det ble satt inn 6 stoor skruer plus avstivning. den første lå jeg på sykehuset i 2 uker,,de andre måtte dem inn å fjerne skruene og sette inn mere beinmarg fra hoftene min., de nederset skruene løsna og jore så jeg fikk stooore smerter, så jeg har mista litt føligheten i høyre tær..så dem er kalde heletiden,, den 3 måtte jeg ordne ting med ryggen igjen. .. så jeg hadde problemmer med gå gravid de siste 3 mnd. hva har du gjort!!!??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Så pass! Tøffe operasjoner det da. Jeg har operert bort en prolaps. Mindre inngrep det da, men blir liksom aldri helt som før. Skal så innmari lite til før jeg får vondt. Samt at høyre foten prikker, sånn soveprikking ;o)
Meg+2gull prøver igjen Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 ja kan trygt si det. ja vet hvordan det er å ha prikkinger.ikke noe særlig det heler.. ja jeg greier ikke mye jeg heler. fikk du vite om du blir bedre etter den eller sa dem att du kanskje må regne med å ikke bli værre men att du beholder ryggen sånn den er nå.. jeg blir aldri bedre men jeg blir nok ikke værre.. hehe fordet om det føles sånn ut til tider,hehe god bedring til deg da..
Superlis Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 Vond rygg og nakke her og. Er vel som flere er inne på,blir litt mye bæring på den lille. Er ikke akkurat så liten nærmer seg 9 kg...Har en nakkeskade som ikke er blitt bedre med en liten,men har gått til osteopat. desverre blir det for liten tid til både behandlinger og til forebygging som trening! Ser at det som hjelper meg best er regelmessig trening med vekter oog tøying av musklatur..God bedring til alle!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Tusen takk og god bedring til deg også. Til meg sa dem ikke så mye om de ble verre eller bedre. Tenker som så at ryggen har fått en trøkk og det merkes vel framover ja ;-) Merker at styrketrening i apparater hjelper, turer med vogn er ikke så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå